عذرخواهی پیشاپیش بابت اختلال های احتمالی

به گزارش سیناپرس به نقل از فارنت، شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن اعلام این خبر تاکید کرده است که پیرو عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات و سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول که ارائه خدمات نوین بسیاری را نوید می دهد، ممکن است در مقطع بهروزرسانی، اختلالاتی در برخی سرویسهای مشترکین دائمی و اعتباری بروز کند که اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکین خود عذرخواهی کرده است.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این اطلاعیه با تأکید بر ارائه سرویس های پایه به مشترکین اپراتور در طول بازه ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول و استقرار سیستم جدید، در خصوص مشکلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته ها و طرحهای تشویقی اطلاعرسانی کرده است.
همراه اول ضمن تشکر از صبوری مشترکین و همراهان همیشگی خود اظهار امیدواری کرده، با ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول این شرکت بتواند بزودی خدمات متنوعتر و طرحهای منعطفتری را به مشترکین خود ارائه کند.