در در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از نوپانا، بازاریابی محتوایی با بکارگیری استراتژی‌های کارآمد، به جای تبلیغات مستقیم به فرایند تولید و به اشتراک‌گذاری محتوایی ارزشمند می‌پردازد. در این نوع از بازاریابی با برقراری ارتباط و به واسطه آموزشی که به رایگان به مشتری خود می‌دهید آنها را جذب می‌کنید و در دراز مدت، با شناختی که از نیاز مخاطب خود دارید، اطلاعاتی راهگشا و منطبق بر خواست آنها را در اختیارشان قرار داده و با حفظ مشتریان قبلی، آنها را به مشتریانی وفادار تبدیل می‌کنید و مشتریان جدید نیز بدست می‌آورید.

در این کارگاه، پس از فراگیری انواع محتوا و کاربرد هر کدام از آنها، با کانال‌های توزیع نیز آشنا خواهید شد. سپس با فراگیری مبانی بازاریابی، راهکارهای تدوین استراتژی‌های کارآمد برای بازاریابی مبتنی بر تولید محتوا را فرا خواهید گرفت و در هر کدام از مباحث، یک مثال از دنیای واقعی کسب‌وکار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ثبت‌نام این کارگاه نیز از طریق وب‌سایت ایوند بوده و کد تخفیف ۱۵ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز نموده است. در طی مدت فعالیت، این تیم توانسته است چندین رویداد ملی و بین‌المللی را در دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار نماید و با سازمان‌هایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و همچنین مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری نماید.

گفتنی است این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا