پرچمدارانی به رنگ سبز

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،مشخصات کلی پرچمدار ال جی ماه گذشته در کنگره جهانی موبایل 2018 فاش شد. این گوشی تحت عنوان ال جی G7 Neo در سکوت خبری در این مراسم حضور پیدا کرده بود و نمایشگر آن طراحی مشابه با آیفون ایکس داشت.

اکنون جی 7 در یک پوستر جنجالی ظاهر شده و همچنان شاهد طراحی مشابه آیفون 10 در نمایشگر این گوشی هستیم. گفته می شود این پوستر از یکی از کامپیوترهای غرفه ال جی که در کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) مورد استفاده قرار گرفته بود، استخراج شده است.

جی 7

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، ال جی G7 با برش نمایشگر نظیر آنچه در آیفون X دیده ایم، عرضه می شود. البته اینکه ال جی تصمیم گرفته در طراحی پرچمدار خود از اپل تقلید کند، موضوع جدیدی نیست و پیش تر بسیاری از تصاویر افشایی و شایعات به همین مسئله اشاره داشتند. آنچه در این پوستر توجه همه را به خود جلب کرده تم سبز کم رنگ آن است که به نظر می رسد ال جی تصمیم به ارائه رنگ جدیدی برای پرچمدار جدید خود گرفته باشد.

از سوی دیگر، آنطور که از این پوستر می توان استنباط کرد، ال جی G7 به استثنای پایین نمایشگر که دارای برند LG است، هیچگونه حاشیه ای ندارد. از طرفی قاب پشتی این اسمارت فون ظاهرا حالت منحنی دارد. ماژول دوربین های پشتی دوگانه جی ۷ دارای ترکیب عمودی بوده و به همراه فلاش ال ای دی در بالای اسکنر اثر انگشت جا خوش کرده است.

آرم B&O در زیر سنسور اثر انگشت ال جی G7 ممکن است نوید عرضه این گوشی را به همراه ایربادهای مخصوص شرکت بنگ اند الوفسن به دوستداران این برند دهد.

از طرفی در این پوستر نام LG ThinQ Mods را می‌بینیم که شاید این نکته را بازگو کند که دستگاه از تجهیزات و ابزار ماژولار نیز پشتیبانی خواهد کرد. یکی دیگر از موارد قابل توجه در این تصویر انتخاب دو مدل یعنی G7 و G7 پلاس است که نشان می دهد پرچمدار ال جی در دو مدل عرضه می شود که این دو نسخه گرچه دارای مشخصات کلی یکسانی هستند، اما رم و حافظه داخلی متفاوتی دارند.

بر اساس گزارش هایی که به تازگی منتشر شده، ال جی برای اینکه هزینه تمام شده ساخت پرچمدارش را کاهش دهد، به جای استفاده از پنل اولد، به ال سی دی بسنده کرده است. از این رو، انتظار می رود گوشی ال جی G7 با نمایشگر ۶.۱ اینچی MLCD از نوع فول ویژن بهره ببرد. نمایشگر این دستگاه به واسطه برشی که در بالای آن به کار رفته دارای ابعاد 19.5:9 و رزولوشن 1440 × 3120 است.  است.

طبق گزارش های موجود، گوشی ال جی جی 7 دارای دوربین های دوتایی 16 مگاپیکسلی با دریچه گشودگی f/1.6 خواهد بود. پردازنده آن اسنپدراگون 845 و باتری این محصول دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است. از دیگر قابلیت های جی 7 می توان به پشتیبانی از استاندارد IP68، اسکنر عنبیه و HDR 10 اشاره کرد.

گفته می شود گوشی ال جی G7 با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت عرضه می شود، اما برادر بزرگتر آن، ال جی G7 پلاس دارای رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. جی ۷ احتمالا در محدوده قیمتی 850 تا 950 دلار به فروش برسد. پیش بینی می شود این شرکت کره ای پرچمدار خود را در ماه آوریل معرفی و آن را ماه مه به بازار عرضه کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا