نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی برگزار می گردد

دانشجویان علاقه مند به شرکت در مسابقات مناظره به زبان انگلیسی می توانند تا 15 فروردین ماه سال 97 نسبت به ثبت نام خود بصورت گروه های 4 نفره اقدام کنند.همچنین  دو نفر از اعضای هر گروه شرکت کننده به عنوان افراد سخنران تیم مناظره کننده ، از تاریخ 18 تا 23 فروردین ماه سال 97 ، بایستی در آزمون زبان شرکت نمایند.
نخستین دوره مسابقات مناظره انگلیسی از 16 تا 18 اردیبهشت ماه سال 97 در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد که بنا بر تصمیم دبیرخانه مسابقات، به تیم اول و تیم دوم  جوایز نفیسی داده خواهد شد.
لازم به ذکر است با توجه به محدودیت دوره اول مسابقات مناظره انگلیسی، الویت با کسانی خواهد بود که ثبت نام خود را قطعی کنند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ISDC.IR  مراجعه کنند.
سازمان دانشجویان در بخشی از کارنامه کاری خود، برگزاری شش دوره موفق مسابقات مناظره دانشجویی را دارد. مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران 6 تا 8 اسفندماه جاری در دانشگاه علامه برگزار شد و تیم کاپا از شیراز توانست با کسب امتیاز بیشتر از هیأت داوران، به عنوان تیم اول ششمین دوره مسابقات مناظره معرفی شود.
در توضیح مختصری از روند اجرایی مسابقات مناظره می توان به نکات زیر اشاره کرد:
•  ثبت نام به صورت گروهی و چهارنفره خواهد بود.
•  جدول گزاره ها حداقل یک هفته قبل از مسابقات به تیم ها اعلام خواهد شد.
•  هر گروه در چهار زمان سخنرانی  به صورت یکی در میان با گروه مقابل به مناظره خواهد پرداخت.
•  داوری مسابقات بر عهده سه نفر عضو هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و بر اساس  فرم های ارزیابی خواهد بود.
•  سرفصل های مهم داوری شامل فن بیان، نحوه استدلال و منطق، رعایت اخلاق مناظره علمی ، احاطه و اشراف نیست، موضوع ، خلاقیت می باشد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل