نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

۵ محصول برتری که در کنگره موبایل بارسلون رونمایی شدند

هرسال در کنگره جهانی موبایل بارسلون شاهد رونمایی از محصولاتی بسیار ویژه و جذاب هستیم. شرکت‌های بزرگ اقدام به رونمایی از محصولات جدید خود می‌کنند. طراح‌های مفهومی، پرچم‌داران جدید، اختراع‌های مدرن و غیره مواردی هستند که در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آیند و نمایشگاه امسال نیز شامل محصولاتی بسیار جذاب بود که در ادامه به پنج مورد از مهم‌ترین‌های آن‌ها می‌پردازیم.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

مدت‌ها بود که با باز کردن هر سایت خبری که به‌سوی فناوری گرایش داشت، شایعاتی درباره این تلفن همراه هوشمند مشاهده می‌شد. پرچم‌دار سامسونگ سرانجام در این نمایشگاه رونمایی شد و به‌زودی با ورود به بازار برای کسب مشتریان بیشتر تلاش خواهد کرد. مشکلات طراحی گلکسی اس ۸ در این محصول حل‌شده است و باید منتظر ماند و دید که بازخوردهای نهایی پس از عرضه نیز مانند بازخورد زمان معرفی مثبت و نیرومند خواهد بود یا خیر.

طرح مفهومی Apex شرکت ویوو

شرکت ویوو برای بسیاری از خوانندگان ما شرکت مشهور و نامی آشنا نیست. با این وجود این شرکت در عمل یکی از بزرگان بازار چین است که نوآوری‌های بسیاری را در محصولات خود اعمال می‌کند. یکی از بهترین محصولات امسال، طرح مفهومی این شرکت بود که Apex نام داشت.

این تلفن همراه به نخستین حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهزاست و هر جای نمایشگر می‌تواند با اسکن کردن اثرانگشت شما، امنیتتان را تائید کند. از سوی دیگر دوربین جلوی این محصول هم به نحوی طراحی‌شده است که داخل بدنه قرارگرفته و با فشردن یک دکمه، مانند فلش دوربین‌های قدیمی به بیرون می‌آید.

اینترنت ۵G

شرکت T-Mobile رسما اعلام کرده است که اینترنت ۵G آن‌ها در سال جاری آماده عرضه است. این امر موجب شگفتی بسیاری از افراد شده است ولی در عمل نمی‌توان از این فناوری استفاده کرد زیرا دستگاه‌هایی که قرار است تا پذیرای این امواج باشند، سال آینده میلادی روانه بازار خواهند شد. بااین‌حال اینکه یک شرکت آماده عرضه این فناوری است، خبری خوش برای همه به‌حساب می‌آید.

کروم‌بوک 300e شرکت لنوو

شرکت لنوو یک محصول انقلابی را به بازار معرفی کرده است. این کروم‌بوک با داشتن سخت‌افزار پردازشی مناسب و نمایشگر لمسی باقیمت ۲۸۰ دلاری عرضه می‌شود. بااین‌حال ویژگی اصلی این محصول، نحوه تعامل با نمایشگر آن است. در اکثر نمایشگرهای لمسی باید برای تعامل دقیق با نمایشگر از قلم‌های نوری استفاده کرد بااین‌حال کروم‌بوک 300e به نحوی طراحی‌شده است که می‌توان با استفاده از مدادهای معمولی هم با آن ارتباط برقرار کرده و به نمایشگر آسیبی وارد نساخت.

نوکیا ۸۱۱۰، بازگشت به اصل

شرکت نوکیا که با معرفی مدل کلاسیک ۳۳۱۰ بسیاری را خوشحال کرده بود، در این نمایشگاه ۱ مدل کلاسیک دیگر را نیز معرفی کرد که نوکیا ۸۱۱۰ نام دارد. این محصول مدل کلاسیک قدیمی نوکیا را با امکان ارتباط با شبکه‌های ۴G بازسازی کرده است و باقیمتی نزدیک به ۱۰۰ دلار عرضه می‌شود.

منبع: usatoday

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل