ورود روش نوین درمان بیماری های وریدی به ایران

 دکتر مسعود قاسمی در پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین با اشاره به اینکه امروز رفع ترومبوز ورید با استفاده از سیستم تزریق مستقیم ضد لخته یا برداشتن و ساکشن لخته در حال انجام است، درباره شیوع بیماری های وریدی گفت: شیوع بیماری های وریدی مانند همه جای دنیا نسبت به بیماری های شریانی کم نیست.

وی افزود: اما به دلیل اینکه بیماری های وریدی خطر حاد کمتر و درمان های مشکلتری دارند کمتر مورد توجه بوده اند که شاید به دلیل شیوع کمتر مشکلات سیستم وریدی در مقایسه با آنفارکتوس باشد.

رییس انجمن آترواسکلروزیس ایران با بیان اینکه اکنون درمان بیماری های وریدی به طریقه جراحی بسته و با فرستادن کتتر به داخل قلب صورت می گیرد، گفت: در جریان همایش قلب و فناوری های نوین سایر روش های های جدید ازجمله تکنولوژی جدید رفع اختلالت آریتمی با استفاده از سیستم کرایو یا سردکننده منطقه تولیدکننده آریتمی معرفی می شوند.

قاسمی افزود: همچنین استنت های دارویی جدید جذبی و روش های درمان آنفارکتوس به بحث و بررسی گذاشته می شوند. بر اساس این گزارش پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین از 22 تا 25 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حال برگزاری است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا