پژوهشگران برتر جهاد معرفی شدند

در چهارمین کنگره ملی مهارت، فناوری و اشتغال کشور در دانشگاه تهران که با حضور وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، رییس جهاد دانشگاهی ، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رییس کمیسیون ملی یونسکو در ایران، فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح و رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در دانشگاه تهران برگزار شد، رییس جهاددانشگاهی استان کرمان بعنوان پژوهشگر برتر در چهارمین کنگره ملی مهارت، فناوری و اشتغال کشورانتخاب شد.

دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات وفناوری در این مراسم با تاکید بر توجه ویژه وزارت علوم بر آموزشهای مهارتی و کاربردی و پژوهشهای فناورانه توسعه این رویکرد را یکی از تکالیف قانون برنامه ششم توسعه کشور برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری برشمرد.
در ادامه مراسم دکتر طیبی رییس جهادانشگاهی  نیزبر ضرورت تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآزموده در کشور تاکید کرد و گفت: لازم است نخبگان سیاسی،‌ علمی و اجتماعی کشور مدلی مشترک برای دستیابی به توسعه ترسیم کنند، وي افزود برای این که کشور به پیشرفت و توسعه دست یابد به طیف گسترده نیروهای انساني احتياج داريم،‌ یعنی بايد تعیین شود که چه تعداد نیروی متخصص در کشور نیاز داریم و گستردگی آن در سطح کشور مشخص شود.
در این کنگره از پژوهشگران و فناوران برتر کشور در عرصه تکنولوژی و علوم کاربردی و همچنین از دکتر کامیاب مقدس رییس جهاددانشگاهی استان کرمان برای دومین سال متوالی بعنوان پژوهشگر برتر در زمینه تحقیقات فناورانه در سال ۹۶ تقدیر بعمل آمد.
دکتر رضا کامیاب مقدس دارای مرتبه علمی دانشیاری بوده و از متخصصان بنام سازه کشور است و پیش از این نیز یک بار بعنوان مدیر نمونه از رییس جمهور وقت لوح تقدیر دریافت نموده و در سال ۹۵ نیز بعنوان پژوهشگر برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور انتخاب گردیده است.
گفتنی است، نامبرده دارای دهها مقاله در ژورنالهای معتبر بین المللی بوده و برای هفت سال متوالی دبیر کنفرانس سازه و زلزله کشور بوده است. طراحی، محاسبه و اجرای پروژه های سازه ای در نقاط مختلف کشور و راهنمایی دهها دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری از دیگر سوابق وی است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا