حق امتیاز گوشی انعطاف پذیر اوپو ثبت شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت های بسیاری برای تولید گوشی های هوشمند انعطاف پذیر در حال رقابت با یکدیگر هستند. به نظر می رسد سامسونگ در این زمینه از رقبای خود جلوتر باشد. برندهای ال جی و ZTE نیز به دنبال توسعه گوشی های انعطاف پذیر خود هستند.

به نظر می رسد طراحی محصول سامسونگ در مراحل پایانی قرار دارد و در آینده نزدیک تولید انبوه این گوشی هوشمند شروع می شود. گزارشات به تولید انبوه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در نیمه دوم سال 2018 اشاره می کنند.

با این حال به نظر می رسد یک شرکت چینی فعال در صنعت گوشی های هوشمند به دنبال توسعه گوشی انعطاف پذیر باشد. به تازگی پتنتی مربوط به گوشی انعطاف پذیر اوپو ثبت شده است. خوشبختانه برخلاف ZTE Axon M با یک گوشی انعطاف پذیر واقعی روبه‌رو هستیم. 

همانند بسیاری از پتنت های مربوط به گوشی های انعطاف پذیر، پتنت اوپو نیز نشان از توسعه دستگاهی با طراحی شبیه به کتاب دارد. بر اساس تصاویر مربوط به این پتنت، نمایشگر در بخش بیرونی و دوربین در بخش داخلی این محصول تعبیه شده است. 

دستگاه موجود در این پتنت ها دارای حاشیه نمایشگر است؛ بنابراین به احتمال زیاد گوشی انعطاف پذیر اوپو دارای نسبت تصویر 18:9 نباشد. در برخی تصاویر یک دوربین و در تصاویر دیگر شاهد استفاده از دوربین دوگانه با طراحی مشابه آیفون X هستیم.

انتشار این حق امتیاز بدین معنی بوده که اوپو به دنبال توسعه یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر است؛ البته شاید ایده این شرکت تجاری نشود. اما به احتمال زیاد تا اواخر سال 2018 با گوشی انعطاف پذیر سامسونگ ملاقات خواهیم کرد. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا