پرواز مردان موشکی در آسمان دبی

به گزارش مهر، این روزها امارات محلی برای نمایش تازه ترین مظاهر فناوری های نوظهور به شمار می آید و حالا نوبت به «روسی» و فناوری دیدنی اش یعنی سیستم پرواز شخصی به سبک پرندگان رسید تا ۷ میلیارد ساکن زمین را به این فکر فرو ببرد که آیا واقعا می توان همچون پرندگان و مانند آنچه که در برخی فیلمهای تخیلی دیده می شود پرواز آزادانه در آسمان را تجربه کرد.

او به همراه یک ماجراجوی دیگر که پیشتر از برج خلیفه دبی به پایین پریده بود پرواز با با جتهای بسته شده به پشتشان را تجربه کردند.

آنها در غروب دیدنی خورشید راهی آسمان دبی شدند و پس از چند بار دور زدن در منطقه ای وسیع، به سراغ برج مرتفع خلیفه رفته و پرواز همچون انسانهای موشکی فیلمهای علمی و تخیلی را بر فراز این آسمانخراش مرتفع تجربه کردند. این دو در ادامه به جزیره مصنوعی Palm Jumeirah رفته و در نهایت از آسمان بیابان   Liwaسردرآوردند.

پرواز مردان موشکی در آسمان دبی درحالی با موفقیت به پایان رسید که این برنامه دیدنی تا حدی تحت تأثیر سقوط خودروی پرنده در اسلواکی بود.

در آن حادثه البته خلبان (راننده) توانست به موقع از چتر نجات استفاده کرده و جان خود را نجات دهد. این اتفاق درحالی روی داده که به تازگی این فناوری جدید در زمره یکی از برترین ایده های خلاقانه سال ۲۰۱۵ از سوی نشریه علمی پاپیولار ساینس معرفی شده بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا