شناسایی سریعترین شبکه وای فای

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر ، معمولا تمامی شبکه های وای – فای موجود در محیط اطراف کیفیت خوبی ندارند و برخی از آنها سرعت بسیار پایینی دارند.برای تصمیم گیری در این مورد، گوگل در تازه ترین به روزرسانی سیستم عامل اندروید قابلیتی موسوم به برچسب سرعت را به فهرست شبکه های وای – فای خود اضافه کرده است.

بنابراین کاربران نسخه ۸.۱ سیستم عامل اندروید در زمان مشاهده فهرست شبکه های وای – فای در دسترس می توانند سرعت آنها را نیز مشاهده کنند. در این فهرست در زیر عنوان هر شبکه وای – فای سرعت آن با کلماتی مانند سریع یا آهسته نمایش داده شده است.

استفاده از کلمه آهسته بدان معناست که آن شبکه وای – فای تنها برای ارسال پیام متنی و تماس صوتی اینترنتی مناسب است. استفاده از کلمه OK به معنای امکان بازکردن سریع صفحات وب، استفاده از شبکه های اجتماعی و گوش کردن به موسیقی آنلاین است. سریع به مفهوم امکان مشاهده ویدئوی آنلاین می باشد و معنای بسیار سریع امکان مشاهده ویدئوهای فوق دقیق است.

برای غیرفعال کردن این قابلیت می توانید از بخش تنظیمات و در قسمت Network & Internet، سپس Wi-Fi و در ادامه Wi-Fi Preferences و Advanced به بخش Network rating provider بروید و گزینه None را برگزینید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا