نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گلکسی اس 9 چینی زودتر به بازار آمد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،گلکسی S9 و S9 پلاس اولین دستگاه هایی خواهند بود که با چیپست جدید کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 روانه بازار می شوند . با این که دو گوشی هوشمند از مشخصات فنی تقریبا یکسانی بهره می برند، نسخه بزرگ تر دارای یک تفاوت آشکار است؛ در گلکسی S9 پلاس شاهد استفاده از دوربین اصلی دوگانه خواهیم بود.

همانند سال های قبل، امسال نیز شرکت های چینی زیادی به کپی کاری مشغول خواهند شد. به تازگی نسخه چینی گلکسی S9 پلاس قبل از معرفی رسمی آن تولید شده است که به شایعات مطرح شده در رابطه با این دستگاه شباهت دارد.

تصاویر منتشر شده، نسخه تقلبی گلکسی اس 9 پلاس را در دو رنگ آبی و طلایی نشان می دهد. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه، اسکنر اثر انگشت و لوگوی سامسونگ خودنمایی می کنند. در نسخه آبی رنگ با دستگاهی آینه مانند روبرو هستیم که جلوه ای خاص به دستگاه بخشیده است.

در حالی که شاید نمای پشتی این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی S9 پلاس داشته باشد، ولی در باقی بخش ها تفاوت ها نمایان می شوند. نمایشگر نسخه تقلبی گلکسی S9 پلاس حاشیه زیادی دارد و این حاشیه حتی از گلکسی S8 پلاس موجود در بازار نیز بیشتر است.

از طرفی، رابط کاربری این دستگاه شبیه به تولیدات سامسونگ است، ولی از بیکسبی بهره نمی برد. عدم وجود بیکسبی به معنای فقدان دکمه مخصوص آن بر روی بدنه دستگاه است. دکمه پاور در این دستگاه به سمت چپ منتقل شده که در گلکسی S8 محل قرارگیری دکمه بیکسبی است. در سمت راست نسخه تقلبی گلکسی اس 9 پلاس درگاه سیمکارت قرار دارد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل