جایگزینی سریع انرژی های پاک در آمریکا

پروژه ای که بزرگترین و وسیع ترین مجموعه از صفحات خورشیدی معلق و شناور روی حوضچه های تصفیه فاضلاب  در کشور آمریکا خواهد بود.این پروژه وسیع که قرار است در سال 2016 افتتاح شود در منطقه ای کشاورزی به وسعت  38 هکتار یعنی چیزی معادل 35 زمین فوتبال واقع است.

این پروژه آغاز برنامه انرژی پاک در شهر سونوما است که اولین تولید کننده انرژی های خورشیدی در آمریکاست. از زمان آغاز این پروژه در ماه می گذشته تا کنون ورود کربن به طبیعت با کاهش 100000 تنی  مواجه شده ( معادل خروج 21000 خودرو از جاده های کشور) و نزدیک به 10% از هزینه انرژی مورد استفاده شهروندان را نیز کاسته است.

این پروژه شروع حرکتی عظیم برای استفاده گسترده تر از انرژی های پاک و تجدید پذیر در سراسر کشور از ماساچوست تا نیوجرسی است. بعلاوه این که پروژه هایی از این دست درامد ها و سرمایه گذاری هایی که به ایالت ها و شهر های دیگر منتقل شده را مجددا به شهر باز می گرداند و اجازه ایجاد هر چه بیش تر منابع تولید کننده انرژی های پاک را می دهد. درآمد هایی که از طریق بستن قرار داد های مختلف شرکت های خصوصی تولید کننده انرژی های پاک از قبیل انرژی بادی , زمین گرمایی , بیوگاز , آبی و سایر انرژی های تجدید پذیر با شهروندان بدست می آید.

165000 نفر از شهروندان شهر های شمالی در ایالت کالیفرنیا که به سرعت در حال حرکت کردن به سمت استفاده از انرژی های تجدید پذیر است از انرژی های پاک استفاده می کنند و سال گذشته بهای پرداخت شده توسط آن ها برای انرژی مصرفی 6 میلیون دلار کاهش داشت.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا