نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نخستین همایش ملی تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی برگزار می شود

 تهمینه شاهوردی، دبیر علمی این همایش گفت: کمک به تعامل میان پژوهشگران، صاحب نظران و سازمان ها و نهادهای دست اندرکار، تبیین رویکردهای نظری مرتبط با وسایل ارتباط جمعی نوین با تأکید بر تلفن همراه و شناسایی فرصت ها و تهدیدهای استفاده از تلفن همراه و نحوه مدیریت آن در سطوح مختلف از جمله اهداف برگزاری این همایش به شمار می رود.

وی با اشاره به حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای برگزاری هر چه بهتر این همایش افزود: تشریح وضعیت موجود، نحوه استفاده از تلفن همراه هوشمند در ایران و جهان و ارائه راهکارهای مناسب برای مدیریت تلفن همراه هوشمند (در دو سطح کاربران و سیاست گذاران) از دیگر اهداف برگزاری این همایش به شمار می آید.

شاهوردی درباره محورهای اصلی این همایش گفت: تاثیرات و پیامدهای اجتماعی – فرهنگی استفاده از تلفن همراه هوشمند، راهبردها و سیاست های تلفن همراه هوشمند در ایران، تجارب، ظرفیت ها، ابعاد و فرصت های تلفن همراه هوشمند، ویژگی های فناورانه تلفن همراه هوشمند و مطالعات آینده پژوهی تلفن همراه هوشمند از جمله عناوین محورهای برگزاری نخستین همایش ملی تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی محسوب می شود.

دبیر علمی همایش ملی تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی، درباره برگزاری کارگاه های جانبی این همایش اظهار کرد: کارگاه رسانه های اجتماعی و بهره گیری از اپلیکیشن های پیام رسان تلفن همراه، کارگاه روزنامه نگاری و تلفن همراه هوشمند و کارگاه آینده پژوهی و کارگاه دورنمای آینده های بدیل تکنولوژی های تلفن همراه هوشمند در حاشیه برگزاری این همایش برگزار می شود.

به گزارش روبط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ،شاهوردی تصریح کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات تا 10 اردیبهشت ماه و مهلت ارسال اصل مقالات نیز تا پایان اردیبهشت ماه خواهد بود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل