نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کاهش دردهای قاعدگی با فناوری گرمایشی

 این شرکت یکی از پیشرو ترین شرکت های حوزه پژوهش های دارویی و تجهیزات پزشکی است که در سال 1992 میلادی پایه گذاری شده و امروزه با ارائه محصولاتی منحصر به فرد و کارآمد در سطح جهان به عنوان برندی شناخته شده و قابل اعتماد در آمده است. از جمله مهمترین محصولاتی که علاوه بر صفحه گرم کننده بدن، ویژه زنان  توسط پژوهشگران ووشین لابو تک تولید و ارائه شده است، می توان به پدهای ضد میگرن، پدهای هیدرو ژل و صفحات گرمایی و سرمایی موضعی اشاره کرد.

این صفحه گرمایشی با کاهش دردهای عضلانی می تواند گذراندن این دوران را برای زنان تسهیل کرده و از سوی دیگر بر خلاف داروهای شیمیایی و مسکن ها، هیچ تاثیر جانبی مضری نداشته و به دلیل کوچک و نازک بودن، با سادگی قابل استفاده بوده و از زیر لباس دیده نخواهد شد.

بسیاري از زنان در هنگام قاعدگی دچار دردهای شدیدی در کمر و عضلات شکمی خود می شوند که این موضوع بر عملکرد و توانایی های آن ها تاثیر دارد. این صفحه گرمایشی با کاهش دردهای عضلانی می تواند گذراندن این دوران را برای زنان تسهیل کرده و از سوی دیگر بر خلاف داروهای شیمیایی و مسکن ها، هیچ تاثیر جانبی مضری نداشته و به دلیل کوچک و نازک بودن، با سادگی قابل استفاده بوده و از زیر لباس دیده نخواهد شد.

نحوه عملکرد این پدهای گرمایشی به این صورت است که با گرم کردن موضعی محل درد، گیرنده های حسی درد را از کار انداخته و تنش ها و گرفتگی های عضلانی را کاهش می دهند. این فناوری به طور رسمی در اتحادیه اروپا ثبت و تایید شده و به عنوان یک ابزار پزشکی مورد استفاده قرار دارد. این صفحات ویژه می توانند برای مدت زمانی برابر با 8 ساعت، موضع مورد نظر را گرم و در دمای ثابت 50 تا 60 درجه سانتیگراد نگهدارند.

لازم به توضیح است که نوع ساختار و ترکیبات به کار رفته در این پد حرارتی به گونه ای است که هیچ تاثیر مخربی بر بدن انسان نداشته و همچنین برای محیط زیست بی خطر است. ترکیبات به کار رفته در این محصول عبارتند از: کربن فعال، ورمیکولیت و دیاتومیت، نمک و آهن.

این محصول در کشور ایران نیز عرضه شده و می توان ان را از داروخانه ها و مراکز پزشکی معتبر تهیه کرد.

در خاتمه گفتنی است شرکت بین المللی ووشین لابو تک با دارا بودن آزمایشگاه های پیشرفته و مدرن در طول سال اقدام به انجام پژوهش های مختلف طولانی مدت و کوتاه مدت در حوزه های دارویی و تجهیزات درمانی کرده و ارتباط تنگاتنگی با 3 دانشگاه معتبر در کره جنوبی دارد و به این ترتیب اطلاعات علمی در حوزه های مختلف شیمی، بیوشیمی و داروسازی بین این مراکز در حال تبادل است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل