به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اینستاگرام اکنون در حال گسترش تدریجی و بدون اطلاع رسمی ویژگی Recommended for You برای همه کاربران سرویس اشتراکگذاری عکس خود است. این ویژگی تصاویری را از کسانی به شما نشان میدهد که دنبالشان نکردهاید. شرکت فیس بوک اوایل ماه جاری این ویژگی را به اینستاگرام اضافه کرد، اما تازه امروز به خبرگزاری تک کرانچ درباره گسترش آن به همه کاربران اینستاگرام خبر داده است.
البته اشتباه نکنید؛ اینستاگرام تصاویر و عکاسان این بخش را بطور تصادفی انتخاب نمیکند. این تصاویر توصیه شده توسط الگوریتم دقیقی که اینستاگرام به این منظور طراحی کرده است، بر اساس علایق شما انتخاب میشوند. در نتیجه توجه شما به صاحب آن عکس جلب میشود و ممکن است بخواهید او را دنبال کنید.
اینستاگرام در صفحه پشتیبانی خود اینگونه توضیح میدهد:
این پستها بر اساس لایکهایی انتخاب میشوند که اکانتهای فالو شده توسط شما انجام دادهاند. همچنین، اگر کاربر احساس کند خوراک منظم و مرتبش به هم ریخته میتواند پست های توصیه شده اینستاگرام را حذف کند. به این منظور باید روی سه نقطه کنار هر پست کلیک کرده و گزینه Hide را انتخاب کند. توجه کنید که این کار باعث منظمتر شدن فید شما میشود، اما اینستاگرام را از پیشنهاد پستهای توصیه شده بیشتر باز نمیدارد. با این حال، اگر تعداد حذفکردن پست های توصیه شده اینستاگرام توسط کاربران افزایش یابد، این شرکت میفهمد ایده جدیدش برای جامعه اینستاگرام جواب نمیدهد.
تا به حال شما برای پیدا کردن محتوای جدید باید به بخش Explore سر میزدید، از بخش جستجوی هشتگ استفاده میکردید یا پستهای لایک شده یا کاربران فالو شده توسط دوستانتان را میدیدید که البته چندان کمکی هم نمیکردند. البته از چند هفته پیش، میتوانید هشتگهای مورد علاقه خود را نیز دنبال کنید.
ویژگی Recommended for You در واقع اولین حرکت بزرگ برای تغییر صفحه خانه اینستاگرام از یک فید زمانی به یک فید الگوریتمی است.
این آخرین تغییرات اینستاگرام برای ارایه جدیدترین محتوا به کاربران است. شرکت فیسبوک امیدوار است این تغییر منجر به افزایش درگیری کاربران با اینستارگام شود. در پی تحقق این هدف، مسلما شرکتهای بیشتری جهت ارایه آگهی با اینستاگرام همکاری میکنند.
No tags for this post.