پادشاه جاده های آمریکا به بازار آمد

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرآنلاین،علاقمندان به ماشین‌های آمریکایی و ماشین‌های پرقدرت با نام شورلت کوروت آشنا هستند. ماشینی که برای بیش از پنج دهه پادشاه جاده‌ها و شهرهای آمریکا بوده است.

بر اساس اطلاعاتی که سایت Corvette Action Center منتشر کرده ارزان‌ترین نسخه این خودرو  با قیمت پایه‌ 56590 دلاری به بازار خواهد آمد. شاید حدود ۱۰۰۰ دلار هم وضعیت مالیات سوخت این خودرو شود که در نهایت قیمتی منطقی خواهد داشت.  
هر چند قیمت‌های مدل‌هایی مانند ZR1 کوپه خیلی بیشتر است اما به هر حال با این قیمت می‌تواند صاحب یک کوروت افسانه‌ای شد.

هزینه تحویل این خودرو نسبت به مدل سال 2018 افزایش 100 دلاری داشته اما این افزایش قیمت در مقایسه با عملکردی که کوروت ارائه می‌کند چندان به چشم نخواهد آمد. مدل‌های بسیار لذت‌بخش کوروت ZR1 کوپه و ZR1 کانورتیبل به ترتیب با قیمت پایه‌ی 119995 و 123995 دلار در دسترس هستند. این خودروها از بهار سال آینده به فروش خواهند رسید.مدل جدید کوروت ZR1 برای تولید در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. این خودرو، قدرتمندترین مدلی از کوروت خواهد بود که به صورت استاندارد و توسط شورولت فروخته می‌شود. ZR1 عملکردی خیره‌کننده در پیست خواهد داشت تا جدیدترین فناوری‌های سازنده را به نمایش بگذارد.

مارک ریوس، از مدیران ارشد شورولت در وصف کوروت ZR1 جدید می‌گوید: تا به حال، با هیچ کوروت دیگری شبیه به این مدل رانندگی نکرده بودم. این موضوع, برای دیگران هم صادق است، چراکه هرگز چنین محصولی ساخته نشده بود. توانایی‌های این نسخه از کوروت، به سوپراسپرت‌های دنیا یادآوری می‌کند که ZR1، برگشته است.


 

نسل جدید ZR1 برای عرضه در سال ۲۰۱۹، مجهز به پیشرانه‌ی LT5 شورولت خواهد بود که پیشرفته‌ترین فناوری این شرکت در بحث سورپرشارژرها را به همراه خواهد داشت. این پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با آرایش V شکل، قدرت ۷۵۵ اسب بخار و گشتاور ۹۶۹ نیوتن‌متر ارائه می‌کند. برای خریداران، امکان سفارش ZR1 با جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دستی یا ۸ سرعته‌ی خودکار مجهز به پدال‌شیفتر دستی، وجود دارد، درحالیکه تا پیش از این، هیچ مدلی از سری ZR1 با گیربکس اتوماتیک، قابل خرید نبود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا