تقابل جنگنده های آمریکا با یوفو ها

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرآنلاین،این روزنامه در گزارشی بخشی از اسنادی را  افشا کرده که  از هزینه ۲۰ میلیون دلاری پنتاگون در برنامه شناسایی یوفوها یا  اشیا ناشناس پرنده خبر می‌دهد. برخی از اسناد این عملیات سری خبر از شناسایی اشیایی ناشناسا با سرعت عجیب می‌دهند.  با این وجود دانشمندان می‌گویند این گزارش‌ها هنوز نمی‌تواند ثابت کننده وجود موجودات فرازمینی باشد.

پنتاگون از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ این عملیات را که مقام‌های معدود دولتی ا از آن خبردار بوده‌اند برای رهگیری و جستجوی یوفوها در دستور کار داشته است.  شیء ناشناس پرنده، بشقاب پرنده یا یوفو  اصطلاح رایج برای هر پدیدهٔ هوایی است که علت آن نمی‌تواند به‌آسانی یا بلافاصله توسط ناظر شناخته شود. نیویورک تایمز گزارش داده که طراح اصلی این برنامه موسوم به «برنامه پیشرفته شناسایی تهدیدهای فضایی» هری رید،رئیس وقت سنا بوده است.  

ماجرای تقابل جنگنده‌ها

در بخشی از اسنادی که نیویورک‌تایمز به دست آورده گزارش‌هایی از ثبت مشاهده اشیایی پرنده با سرعت بسیار بالا بدون داشتن نیروی محرکه قابل مشاهده یا ابزار پرواز مرسوم هواپیماهای انسان وجود دارد. در این اسناد  فیلم‌هایی از تقابل جنگنده‌های آمریکا با اشیاء ناشناس وجود دارد. در یکی از موارد ۲ فرونده جنگنده F/A-18F  نیروی دریایی آمریکا در سال ۲۰۰۴ از روی یک ناو هواپیمابر در خلیج سن دیگو به پرواز درآمدند تا اشیاء ناشناس را تعقیب کنند. 


این تصویری از فیلم منتشر شده داخل کابین یکی از جنگنده‌هاست

گزارش و صدای بی‌سیم ضبط شده خلبان‌ها در آن زمان نشان می‌دهد که اشیاء ناشناس دیده شده سرعت‌شان از این جنگنده‌ها بیشتر بوده و جنگنده‌ها نتواسته‌اند به گرد پای آن برسند. یکی از خلبان‌های گفته است زمانی که قصد داشته به این شیء نزدیک شود این یوفو چنان سرعت گرفته که تاکنون در عمرش چنین چیزی ندیده بوده است. مسئله عجیب که خلبان‌ها به آن اشاره کرده‌اند وجود نداشتن هیچ نوع روتر یا بال و موتور قابل دید در این شیء پرنده است. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا