پرچمدار جدید بلک بری به روز نخواهد شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اکنون با گذشت دو سال از معرفی پریو و ظهور مدل‌های جدیدتر عملاً باید این مدل را مرده و فراموش‌شده تلقی کرد. به رسم تمام پرچم‌داران اندروید، مدل پریو بلک بری نیز از سیاست آپدیت دوساله محصولات اندرویدی پیروی می‌کند و با توجه به اینکه این مدل سال 2015 رونمایی شده است و اکنون دو سال از عمر این مدل می‌گذرد، بلک بری از این به بعد تعهدی در قبال انتشار آپدیت نرم افزاری برای این مدل ندارد.

بلک بری از زمان رونمایی این مدل تا به‌ حال به‌ طور مرتب و ماهانه برای آن آپدیت امنیتی منتشر کرده است، اما اکنون به نظر می‌رسد که دیگر خبری از آپدیت امنیتی برای این مدل نیست.

سخنگوی بلک بری در مصاحبه‌ای اعلام کرد: ما از زمان معرفی مدل پریو تاکنون که به 24 ماه قبل باز می‌گردد، هر ماه برای نرم‌افزار گوشی آپدیت جدید منتشر کرده‌ایم و به‌ این‌ ترتیب به تعهد خود در قبل این محصول همچون سایر محصولات اندرویدی وفادار بوده‌ایم.

البته این موضوع برای کسانی که هنوز از این مدل استفاده می‌کنند، نگرانی ایجاد نخواهد کرد، چرا که بلک بری قرار نیست این مدل را به‌ طور کامل کنار بگذارد. کمپانی همچنان خود را در قبال دارندگان این مدل مسئول می‌داند و در صورت ضرورت برای آن آپدیت جدید نیز منتشر می‌کند، اما مسلماً این اتفاق مانند قبل به‌ طور ماهانه و منظم نخواهد افتاد. البته وارانتی گوشی هوشمند پریو نیز به قوت خود باقی است.

بلک بری همچنین با اعلام خبر توقف انتشار آپدیت برای مدل پریو، از اجرای برنامه‌ای برای مبادله مدل‌های قدیمی پریو با مدل‌های جدید بلک بری خبر داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا