سدان جدید تویوتا در راه است

نمایشگاه خودروی دیترویت در راه است و شرکت‌های مختلف قصد دارند تا در این نمایشگاه به سراغ رونمایی از محصولات و فناوری‌های جدید خود در زمینه فناوری‌های خودرو بروند. در این میان شرکت تویوتا قصد دارد تا به سراغ رونمایی از یکی از مدل‌های سدان مشهور خود برود.

این مدل ویژه، نسل جدید خودروی آوالون (Avalon) است و قرار است تا تجربه این سری را به سطحی جدید وارد سازد. شرکت تویوتا بهترین سیستم‌های مدرن خود را در آوالون جدید عرضه خواهد کرد. این محصول قرار است تا چراغ‌های جلویی ویژه‌ای از نوع ال‌ای‌دی است که ظاهر زیبایی به محصول می‌دهد.

آوالون جدید قرار است تا جا پای تویوتا کمری جدید بگذارد و به از طراحی کلاسیک ای که سری این خودرو برای آن مشهور است بگذرد و به یک نسل جدید مهاجرت کند. تقریبا تمامی بخش‌های زیر چراغ‌های این خودرو از شبکه‌های فلزی ایجاد شده‌اند و تقریبا به غیر از سپر، در این بخش خودرو هیچ بخش غیر شبکه‌ای را مشاهده نمی‌کنید.

یکی از مهم‌ترین موارد مربوط به خودروی آوالون جدید این است که این مدل، بزرگ‌ترین سدان ساخته شده در نسل فعلی تویوتا است. با این وجود هنوز اطلاعات کامل‌تری درباره این خودرو در دسترس نیست برای دسترسی به اطلاعات بیشتر باید منتظر آغاز سال 2018 و نمایشگاه دیترویت باشیم.

منبع: cnet

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا