کنگره آسیب شناسی دیجیتال برگزار شد

آسیب شناسی یا پاتولوژی Pathology) (شاخه ‌ای از علم  پزشکی است که در خصوص تاثیر بیماری ها و آسیب ‌ها در سطح بافتی، سلولی و مولکولی بحث کرده و شامل مطالعه فرآیند بیماری در یک اندام یا تمامی بدن برای شناخت ماهیت و علت‌ های آن است.

شاهد رشد مداوم و پیشرفت در راه حل های آسیب شناسی دیجیتال هستیم. کاربردهای گسترده و مزیت های آسیب شناسی دیجیتال شامل کاهش هزینه های آزمایشگاهی، افزایش کارآیی، بهبود روش ها، افزایش قدرت تصمیم گیری، در نهایت منجر به بهبود مراقبت از بیماران می شود.

کنگره آسیب شناسی دیجیتال، فرصت مناسبی برای تجزیه و تحلیل روش ها، بررسی نمونه مطالعات موردی و روش هایی است که امکان درک بهتر فناوری و توام کردن اطلاعات با ابزار آنالیز تصویر را فراهم می کند.

شناخت و استفاده از آسیب شناسی دیجیتال به عنوان ابزاری برای پیشرفت پاتولوژی و ارتقاء توان مراقبت از بیماران، محور اصلی چهارمین کنگره آسیب شناسی دیجیتال بود.

محورهای کنگره:

آسیب شناسی دیجیتال: استراتژی و  فناوری

آسیب شناسی اطلاعاتی و یادگیری ماشین

تجزیه و تحلیل تصاویر دیجیتالی

نمونه مطالعات موردی آسیب شناسی دیجیتال

سخنرانان کلیدی:

کریستیان مونتس مایر از موسسه تحقیقاتی فرانهوفر (آلمان)، لیرون پانتانوویتس از دانشگاه پیتسبورگ (آمریکا)، میتکو وتا از دانشگاه صنعتی آیندهوون (هلند)، کورتس ساتلوکال از دانشگاه گراتس (اتریش)، از جمله سخنرانان Digital Pathology 2017 بودند.

در مدت 2 روز برگزاری چهارمین کنگره آسیب شناسی دیجیتال با حضور 350 شرکت کننده از کشورهای مختلف جهان، 40 مقاله از سوی پژوهشگران و متخصصانی از دانشگاه و صنعت ارائه شد؛ همچنین 3 پنل تخصصی، 7 ساعت کار شبکه ای، 2 بخش ارائه پوستر و 3 کارگاه آموزشی در حاشیه برگزاری کنگره اصلی برگزار گردید.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا