نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کنفرانس بین المللی مدیریت گردشگری در سریلانکا برگزار می شود

 مقالات پذیرفته شده به سه روش شفاهی، تصویری و پوستر قابل ارائه هستند. تمامی مقالات پذیرفته شده درEBSCO,SSRN, AMICUS نمایه و چکیده مقالات در کتابچه کنفرانس چاپ می شوند و در اختیار شرکت کنندگان قرار داده خواهند شد.

بعد از پایان کنفرانس به ارائه دهندگان، گواهی داده خواهد شد. این کنفرانس فرصتی است تا پژوهشگران به بحث و بررسی و تبادل اطلاعات، در صنعت مدیریت گردشگری ومسائل و مشکلات کنونی آن  بپردازند.

از محققین، دانشگاهیان، مدیران صنعت گردشگری،سیاست گذاران صنعت گردشگری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دعوت می شود تا مقالات خود را با موضوعات زیر به کنفرانس ارسال کنند:

گردشگری- اقتصاد گردشگری- مدیریت بازاریابی گردشگری- گردشگری تفریحی و اوقات فراغت-آموزش گردشگری و توسعه اقتصادی گردشگری  – حمل و نقل و تدارکات گردشگری- سیاست گردشگری ملی و منطقه ای – مدیریت هتل و بازاریابی- بازاریابی آژانس های مسافرتی و توره- سازمان گردشگری بین المللی و نقش گردشگری پایدار توسعه گردشگری – سیاست و مدیریت دولتی برنامه ریزی توسعه گردشگری -بازاریابی آژانس های مسافرتی  –  دولت محلی و توسعه گردشگری پایدار  – رضایت مشتری در گردشگری –   منابع انسانی در مهمان نوازی و خدمات گردشگری – فناوری و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت- گردشگری ورزشی – مدل سازی سیاست گردشگری و تغییرات آب و هوایی – گردشگری اقتصادی-اجتماعی –گردشگری و رسانه های اجتماعی- بازاریابیی در گردشگری –گردشگری فرهنگی-گردشگری و جامعه-
 

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات : 9 تیر ماه 1394 (30 جون 2015)

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات : 8شهریور ماه 1394 (30اگوست 2015)

تاریخ اعلام نتایج: 5 روز بعد از ارسال مقالات

تاریخ ثبت نام : 8 مرداد 1394 (30 جولای)

تاریخ برگزاری کنفرانس: 18-16 نوامبر 2015 (27-25 آبان 1394)

 آدرس الکترونیکی جهت ارسال چکیده مقالات :

icthm3000@gmail.com

 

آدرس الکترونیکی جهت ارسال اصل  مقالات :

cheerslanka@gmail.com

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کنفرانس مراجعه کنند

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل