نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اسامی نامزدهای مراسم The Game Awards 2017 منتشر شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،چند روز پیش بود که آقای جف کیهلی (Geoff Keighley)، مسئول برگزاری مراسم گیم اواردز، زمان دقیق برگزاری رویداد مهم The Game Awards امسال را رسما مشخص کرد. به گفته وی، این مراسم در روز ۷ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۷ (۱۶ آذر ماه ۹۶) در سالن نمایش های شرکت مایکروسافت واقع در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود که در جریان آن، بهترین بازی دسته بندی و گروه های مختلف انتخاب و اعلام شده و به سازندگان و توسعه دهندگان نیز جوایزی اعطا می شود.

به علاوه، در طی این نمایشگاه شاهد اجرای زنده موسیقی راک، استریم بازی های ویدیویی و رونمایی از چند عنوان جدید هستیم که متاسفانه اطلاعات چندانی در این زمینه ارائه نشده است.

 

حال ساعاتی پیش لیست اسامی نامزدهای مراسم The Game Awards 2017 توسط برگزارکنندگان در دسترس عموم قرار گرفت تا رقابت جنجالی میان عناوین ویدیویی انحصاری‌ پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ آغاز شود.

نینتندو سوییچ رسما به رقیب اصلی کنسول های پلی استیشن 4 و Xbox One تبدیل شد!

بدون شک، یکی از مهمترین رخداد سال میلادی جاری، عرضه کنسول جدید نینتندو سوییچ بود که فراتر از انتظارات و پیش بینی ها عمل کرد و هم اکنون با دریافت 23 نامزد در گروه های مختلف، به عنوان پرافتخاترین کنسول مراسم The Game Awards 2017 شناخته می شود. سپس شرکت سونی با 15 نامزد و شرکت اکتیویژن با 7 نامزد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم برترین ناشران قرار گرفته اند.

این در حالی است که شرکت مایکروسافت ضعیف تر از همیشه در مراسم انتخابی بهترین بازی های سال حاضر شده و با دریافت دو نامزد انتخابی، بار دیگر در برابر شرکت های رقیب خود یعنی نینتندو و سونی شکست خورد.

اگرچه در سال میلادی جاری بازی های ویدیویی مورد انتظار و پرطرفدار زیادی از جمله Call of Duty: WWII، نید فور اسپید پی بک، Project Cars 2، آنچارتد: میراث گمشده، Wolfenstein II: The New Colossus، دستینی 2، هورایزن زیرو دان، سوپر ماریو، The Legend of Zelda: Breath of the Wild، گرن توریسمو اسپورت، فورزا موتور اسپورت 7، استار وارز بتل فرانت 2، اساسین کرید اوریجین، مس افکت اندرومدا، Resident Evil 7: Biohazard و غیره منتشر شد، اما طبق همیشه و قوانین نمایشگاه The Game Awards 2017، فقط پنج بازی ویدیویی به عنوان نامزد دریافت بهترین بازی سال انتخاب می شود.

بر اساس نظرسنجی های مختلف و انتخاب داوران، این پنج بازی انتخاب شده شامل Persona 5، هورایزن زیرو دان، PlayerUnknown’s Battlegrounds، Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild می شود که در گروه بهترین بازی سال میلادی 2017 با یکدیگر به رقابت می پردازند.

از نامزدهای گروه مورد انتظارترین بازی ویدیویی می توان به عناوین Marvel’s Spider-Man، Monster Hunter World، گاد آو وار، Red Dead Redemption II و The Last of Us Part II اشاره کرد.

علاقه مندان می توانید این مراسم ویژه و مهم صنعت گیم را از طریق رسانه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو، فیس بوک، Mixer، یوتیوب، Twitch، توییتر، Tencent، استیم، NicoNico، گیم اسپات، IGN، کاکا او تی وی، AfreecaTV و UOL Jogos رویداد The Game Awards 2017 را به صورت کاملا رایگان و زنده دنبال و تماشا کنند. به علاوه، رسانه کلیک نیز مثل همیشه این رویداد را به صورت متنی و کامل پوشش می دهد.

ناگفته نماند؛ پس از اتمام مراسم The Game Awards 2017 و اعلام برندگان، منتظر برگزاری رویداد Game Awards Sale (فروش ویژه بازی های برتر) در فروشگاه های استیم، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو باشید، چرا که به مناسبت این مراسم، تخفیفات ویژه و شگفت انگیزی بر روی عناوین ویدیویی و نامزدهای مراسم The Game Awards 2017 اعمال می شود. بنابراین، در حال حاضر وقت مناسبی برای خرید خرید بازی های حاضر در لیست و دسته بندی ها زیر نیست و تا برگزاری این رویداد دست نگه دارید.

سال گذشته، تعداد بازیدکنندگان و تماشاگران رویداد The Game Awards به 8.5 میلیون نفر رسید که نشان از محبوبیت و اهمیت این مراسم بزرگ می دهد. البته برخی از تحلیل گران معتقد هستند که تعداد تماشاگران در مراسم امسال رو به افزایش است و رکورد جدیدی شکسته می شود.

گفتنی است؛ در حال حاضر بلیط های مراسم The Game Awards 2017 به قیمت 40 الی 200 دلار به فروش می رسد. بلیط پکیچ VIP مراسم به ارزش 200 دلار نیز شامل دسترسی به پیش نمایش های مراسم و صندلی ردیف های جلو است.

در ادامه می توانید لیست اسامی نامزدهای مراسم The Game Awards 2017 را مشاهده کنید.

بهترین بازی سال میلادی 2017

بهترین کارگردانی بازی

بهترین روایت داستان

بهترین طراحی هنری

بهترین موسیقی متن

بهترین صداگذاری

بهترین عملکرد در زمینه نقش آفرینی

تاثیرگذارترین بازی ویدیویی

بهترین بازی ویدیویی در حال پیشرفت

بهترین بازی مستقل

بهترین بازی ویدیویی موبایل

بهترین بازی دستی

بهترین بازی واقعیت مجازی (VR)

بهترین بازی اکشن سال میلادی 2017

بهترین بازی اکشن و ماجراجویی سال میلادی 2017

بهترین بازی نقش آفرینی سال میلادی 2017

بهترین بازی مبارزه ای سال میلادی 2017

بهترین بازی خانوادگی سال میلادی 2017

بهترین بازی استراتژیکی سال میلادی 2017

بهترین بازی ورزشی و مسابقه ای سال میلادی 2017

بهترین بازی چند نفره (مولتی پلیر آنلاین) سال میلادی 2017

مورد انتظارترین بازی ویدیویی

محبوب ترین بازیکن

بهترین بازی ورزش های الکترونیکی (eSport)

بهترین بازیکن در بازی های ورزش های الکترونیکی (eSport)

بهترین تیم در بازی های ورزش های الکترونیکی (eSport)

جایزه بهترین بازی ساخته شده توسط دانش آموزان

بهترین بازی مستقل جدید

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل