رئیس جهاد دانشگاهی از سیناپرس بازدید کرد

دکتر طیبی در جریان بازدید از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، از خبرگزاری های ایسنا، ایکنا، علم و فرهنگ (سیناپرس)، و روزنامه بازار کار و پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) بازدید کرد.

دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، ریاست دانشگاه علم و فرهنگ و مدیرمسئول سیناپرس، دکتر سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مهندس علیرضا زجاجی، مدیرکل حوزه ریاست جهاد دانشگاهی، دکتر طیبی را در این بازدید همراهی می کردند.

دکتر طیبی در پاسخ به این سوال خبرنگار سیناپرس که آیا رسانه های جهاد دانشگاهی توانسته اند در انعکاس دستاوردهای این نهاد در حوزه های مختلف، موفق عمل کنند، گفت: کمی گله مند هستم؛ متأسفانه خبرنگاران چندان مطالبه گر نیستند. در مجموع، کار رسانه های جهاد خوب است، اما فکر می کنم باید ارتباط نزدیک تری با جهاد دانشگاهی داشته باشند.

طیبی افزود: باتوجه به نگاه علمی و کاربردی که نسبت به مسائل جامعه و صنعت داریم، اینکه ملموس با مشکلات مواجه هستیم، و بسیاری از راه حل ها را می دانیم، باید ارتباط رسانه های جهاد دانشگاهی با این نهاد بیشتر شود، زیرا هماهنگی با رسانه های خودمان کار آسان تری است.

رئیس جهاد دانشگاهی، خواستار پیگیری بیشتر از سوی رسانه های این نهاد و داشتن برنامه منظم برای پوشش (بهتر) دستاوردهای جهاد دانشگاهی شد.

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا