نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

روزی برای یادگیری مسائل ریاضی

رویداد آنلاین بازی های آموزشی جهانی (World Education Games)، تلاشی برای پیوند دادن دانش آموزان و دانشجویان سراسر جهان با یکدیگر از طریق برگزاری بازی های آموزشی است.

این رویداد جهانی هر سال در ماه اکتبر برگزار می شود. کودکان و دانش آموزان 4 تا 18 ساله می توانند در این رقابت آنلاین شرکت کنند.

این رویداد نخستین بار در سال 2007 و به همت سازمان 3P Learning با برگزاری رویداد روز جهانی ریاضیات (World Maths Day) آغاز به کار کرد. رویداد روز جهانی ریاضیات با برگزاری بزرگترین مسابقه آنلاین ریاضی در سال 2010، موفق به ثبت یک رکورد جهانی در کتاب گینس شد.

در این رقابت ریاضی آنلاین، هر شرکت کننده به مدت 60 ثانیه، به سوالات و بازی های ریاضی متناسب با گروه سنی خود پاسخ می دهد.

این ایده ساده، اما مبتکرانه، ترکیبی از بازی و مسائل پیچیده ریاضی است که به صورت فردی یا تیمی انجام می شود و شامل 10 سطح از ابتدایی تا بسیار دشوار است. رویداد روز جهانی ریاضیات امسال در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) برگزار می شود.

رویداد آنلاین بازی های آموزشی جهانی (WEG) که با همکاری یونیسف و مایکروسافت برگزار می شود، بجز رویداد روز جهانی ریاضیات، شامل روز جهانی سوادآموزی (World Literacy Day) و روز جهانی علوم (World Science Day) است.

علاقه مندان برای شرکت در این رویداد و رقابت علمی آنلاین می توانند به سایت 3P Learning مراجعه کنند.

 

مترجم: معصومه سوهانی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل