با آیفون قدیمی خود چه کنیم؟

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بهترین روش های استفاده از آیفون های قدیمی به شرح زیر است:

فروش آیفون در آمازون

می توانید دستگاه خود را به طور مستقل در آمازون بفروشید یا فروش آن را بر عهده این فروشگاه بگذارید. آمازون سرویسی برای خرید و فروش دستگاه های دست دوم دارد که بر اساس ظرفیت، مدل و وضعیت فعلی آیفون قدیمی شما می تواند قیمت آن را مشخص کند.

این فروشگاه یک برچسب پستی برای شما می فرستد که باید آن را در موبایل خود وارد کنید، سپس گیفت کارتی به شما داده می شود که حاوی مبلغ از پیش تعیین شده است. قیمت آیفون متغیر است ولی در حال حاضر مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون ۶S که در وضعیت خوبی باشد، ۲۰۰ دلار قیمت دارد. بر همین اساس قیمت ۶S Plus حدوداً ۲۲۵ دلار است. شاید این قیمت در نگاه اول کم به نظر برسد، ولی در عوض زحمت شما را کم می کند.

از آیفون قدیمی به عنوان بکاپ استفاده کنید

یکی از کاربردهای منطقی موبایل های قدیمی این است که از آن ها به عنوان دستگاه بکاپ کوتاه مدت استفاده کنیم. شاید مدل جدید برایتان جذابیت کافی نداشت، یا آنقدر هیجان زده شدید که دستگاه از دست شما افتاد و خراب شد. پس بهتر است فوری آیفون قدیمی خود را نفروشید و مدتی آن را نگه دارید. تقریباً سه ماه صبر کنید و ببینید عملکرد دستگاه جدیدتان چطور است. اگر همه چیز خوب بود، می توانید به فکر فروش آن بیفتید.

ریموت کنترل Apple TV

اگر فکر می کنید جدیدترین نسخه ریموت تلویزیون اپل چندان جذاب نیست، در اپ استور برنامه ای به نام Apple TV Remote وجود دارد که می توانید آن را روی دستگاه خود نصب کرده و آیفون قدیمی تان را با یک ریموت لمسی تبدیل کنید. با استفاده از کیبورد آیفون به راحتی می توانید برنامه های مورد نظر خود را جستجو کنید.

اگر از نسخه های قدیمی Apple TV استفاده می کنید و به همین خاطر به سیری دسترسی ندارید، این اپ دستیار دیجیتالی مذکور را به سیستم تلویزیون شما اضافه می کند و از این پس با فرمان های صوتی خود می توانید برنامه ها را پیدا و تماشا کنید. علاوه بر این، از طریق اثر انگشت می توانید تلویزیون را طوری تنظیم نمایید که فقط افراد خاصی بتوانند از آن استفاده کنند.

ریموت خانگی صوتی تصویری

آیفون قدیمی خود را روی دیوار نصب کرده و اپلیکیشن Sonos را روی آن اجرا کنید. داخل آن موسیقی بریزید و آن را به همه حساب های استریم خود وصل نمایید، سپس موسیقی را به AirPlay، بلوتوث یا بلندگوهای Sonos منتقل کنید. مجدداً، با تنظیم اثر انگشت می توانید سیستم را طوری تنظیم کنید که فقط بعضی ها بتوانند از آن استفاده کنند.

با آیفون قدیمی فیلمبرداری کنید

با وجود پیشرفت های قابل توجه دوربین در دستگاه های اپلی جدید، آیفونِ سال گذشته همچنان می تواند تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی ثبت کند. از این آیفون قدیمی می توان به عنوان یک دوربین مستقل استفاده کرد. می توانید چند وسیله جانبی مثل میکروفن، لنز، یک بسته باتری و یک پایه به درد بخور شبیه DJD Osmo بگیرید. از آن به عنوان دوربین مداربسته ۲۴ ساعته یا حتی برای تصاویری که به طور زنده از شبکه های اجتماعی پخش می کنید، استفاده نمایید.

آیفون قدیمی را در اختیار کودکان قرار دهید

در این دوره و زمانه اکثر بچه ها دیگر با اسباب بازی های معمولی یا در کوچه و خیابان بازی نمی کنند. بیشترشان شیفته بازی های ویدیویی هستند. آیفون قدیمی شما گزینه خوبی برای سرگرم کردن بچه ها است. با این دستگاه نه تنها می توانند بازی کنند، بلکه می توانند مطلب بخوانند و نقاشی هم بکشند. اگر بخواهید می توانید Wi-Fi و اپ استور را غیرفعال کرده و حتی از قابلیت های مربوط به محدودسازی والدین استفاده کنید. در عین حال می توانید داخل این آیفون بازی، موسیقی یا فیلم بریزید و حتی اجازه استفاده از دوربین را بدهید. از این دستگاه به عنوان ماشین حساب هم می توان استفاده نمود. قبل از دادن موبایل به فرزند خود، سیم کارت را دربیاورید یا توضیحات لازم را درباره تماس گرفتن با پلیس به او بدهید.

از آیفون قدیمی به عنوان آیپاد استفاده کنید

یکی از چیزهایی که بیشترین فضا را در آیفون اشغال می کند، موسیقی است. اما اگر آیفون جدید بخرید، می توانید از کل فضای دستگاه قدیمی خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. به جای این که ۲۰۰ دلار برای خرید آیپاد تاچ هزینه کنید، آهنگ ها را درون آیفون قدیمی خود بریزید و آن را به آیپاد تبدیل نمایید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا