نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

هم‌نت محصولات استراتژیک خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش سیناپرس، حسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از برگزاری رویداد کارآفرینی هم‌نت محصولات استراتژیک در خراسان‌جنوبی خبرداد و اظهارکرد: این رویداد سه مرحله­‌ای شامل؛ ایده‌­پردازی حول فرصت‌ها و چالش‌ها، آموزش، کارتیمی و شکل‌گیری هسته‌های کارآفرین به صورت مستقل یا زیرنظر سرمایه‌گذار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌نت،مخفف همکاری، مشکل­ گشایی، نوآوری و توانمندسازی است، افزود: این رویداد، فضایی برای مواجهه با فرصت‌ های واقعی کسب‌وکار، نیازها و چالش­ های صنعت و بازار ایجاد کرده است.

سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌ها، ایده‌پردازی و توسعۀ ایده ضمن آموزش و ارائه مشاوره، تلاش می‌شود با ارزیابی داوران و سرمایه‌ گذاران، گروه‌های تشکیل‌شده را به سمت ایجاد هسته‌های کارآفرینی سوق دهد.

هاشمی ادامه داد: در این مدل، با توجه به اینکه فن­‌آفرین و سرمایه­‌گذار اقدام به بیان فرصت و مسئله می‌کند، به عنوان تسهیلگر و یا سهام­دار تیم را همراهی کرده و به روند رشد کسب‌وکار نوپای بوجود آمده، کمک می‌کند.

سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی با اشاره به ظرفیت بالای استان خراسان‌جنوبی در تولید محصولاتی همچون زرشک، زعفران ، عناب و انار تصریح کرد: در طرح هم‌نت تلاش می‌شود بهترین طرح‌ها در هر یک از مراحل کاشت، داشت، برداشت، بازاریابی، برندینگ و صادرات این چهار محصول استراتژیک خراسان‌جنوبی، احصاء و مورد حمایت قرار گیرند.

هاشمی یادآور شد: رویداد هم‌نت خراسان‌جنوبی آبان‌ماه سال‌جاری با حمایت معاونت علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهور و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.skhamnet.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل