نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تاکید آیت‌الله وحیدخراسانی به تقویت بنیان‌های علمی در کشور

به گزارش ایسنا ، این مرجع تقلید روز پنج شنبه در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بر تلاش جهت گسترش مسائل علمی تاکید کرد و افزود: کار شما بسیار مهم و ارزشمند است که باید با عمل به دستورات قرآن کریم در گسترش مسائل علمی کشور کوشید.

 

وی اذعان داشت: علم و ایمان به خدا دو موضوع مهمی است که همه باید به آن اهتمام داشته و در گسترش مسائل علمی و تحقیقاتی تلاش کنند.

 

این مرجع تقلید گفت: اگر علم و ایمان هر دو در کنار هم گسترش یابد همانند دو بال ارزشمند بوده که موجب پرواز انسان می‌شود و انسان‌ها را به مقام عالی خواهد رساند.

 

آیت‌الله وحید‌خراسانی با اشاره به گسترش علم در دنیا گفت: آنها به دنبال علم رفته و فنون یاد گرفتند اما ما که در مرکز این گوهر هستیم هنوز نتوانسته از مسائل علمی استفاده کرده و در گسترش علوم بکوشیم، هر چند تلاش‌هایی شده اما باید این تلاش ها روز به روز گسترش یابد.

 

وی تاکید کرد: علم و امانت کلید هر کاری است و باید قدر این دو نعمت را دانسته و بکوشیم که به بالاترین شکل ممکن از گوهر علم استفاده کنیم.

 

این مرجع تقلید تاکید کرد: شرف انسان به علم و عقل است و این عقل است که به انسان برتری می‌دهد و میوه عقل هم علم است.

 

آیت‌الله وحید‌خراسانی با بیان اینکه علم و عقل به انسان قدرت می‌دهد گفت: اگر علم و عقل را در کنار هم قرار دهیم شاهد عظمت هستیم و باید همه در این عرصه تلاش کنند.

 

وی گفت: کارتان را با قدرت دنبال کنید و بدانید که هر چه برای عظمت اسلام و این کشور تشیع تلاش کنید ارزش دارد و موفق خواهید شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل