آیا برن استارک همان نایت کینگ است؟

به گزارش سیناپرس به نقل از یک پزشک، آنها در فوروم‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، سؤالاتی که در مورد فیلم‌ها برایشان پیش می‌آید را با هم در میان می‌گذارند و با بازبینی فیلم‌ها و سریال‌ها، در پی پاسخگویی برمی‌آیند و حتی نظریه‌پردازی می‌کنند.نظریه‌های طرفداران فیلم و سریال‌ها، گاهی آنقدر خوب است که ما آرزو می‌کنیم ای کاش واقعیت داشته باشند، اما در مقام عمل بسیاری از این نظریات بعد از پخش قسمت‌های دیگر سریال، نقش بر آب می‌شوند.

سریال لاست را به یاد بیاورید و آن همه نظریه‌ای که در موردش خلق شده بود. برخی از نظریات عملا از داستان آشفته سریال در دو سیزن انتهایی بهتر بودند.

حالا در مورد سریال گیم آو ترونز چه می‌اندیشید؟ فکر می‌کنیم که چه کسی پادشاه هم سرزمین‌ها و اقلیم‌های دنیای تخیلی باشکوه سریال بشود؟ فکر نمی‌کنید که در ادامه پخش فصل فعلی، طبق یک سنت همیشگی، دست‌کم یکی دو نفر از شخصیت‌های خوب و محبوب فعلی به طرز فجیعی کشته شوند؟!

هشدار اسپویل

جالب است بدانید که به تازگی یک نظریه بسیار رادیکال، در مورد سریال گیم آو ترونز، توسط یک کاربر ردیت با نام کاربری turm0il26 ارائه شده است.

مطابق این تئوری برن استارک و نایت کینگ یک نفر هستند!

بله درست خواندید!

مطابق این تئوری، در واقع سفرهای زمانی و حلول روح برن استارک در کالبدهای دیگر، همه داستان‌های سریال‌ گیم آو ترونز را سبب شده است.

ما می‌دانیم که برن استارک، می‌تواند سفر زمانی در گذشته و آینده بکند و می‌تواند روح خود را در کالبد اشخاص دیگر حلول بدهد و آنها را کنترل کند.

ایده کلی این است که برن سه بار به گذشته سفر کرده تا از نیروی خود برای ریشه‌کن کردن وایت واکرها استفاده کند، اما این تلاش‌ها به عنوان یک نتیجه جانبی سوء، باعث آشفتگی و تخریب در دنیا شده‌اند.بار اول برن استارک به گذشته سفر کرد تا به شاه دیوانه تفهیم کند که باید همه وایت واکرها را به کمک اژدهاهای خود بسوزاند. او در گوش شاه دیوانه که همان آیریس تارگارین ۲ باشد، زمزمه کرد که «همه‌شان را بسوزان!»

اما این نجواهای او، باعث دیوانگی شاه سالم شد و در نهایتا او به جای وایت واکرها، مردم بیگناه را بی‌جهت سوزاند.

در سفر دوم زمانی، می‌خواست به گذشته بسیار دور برود تا دریابد چطور در یک مقطع زمانی انسان‌ها توانسته بودند تا مرز ریشه‌کن کردن وایت واکرها بروند، منتها او عملا وارد یک مقطع زمانی دیگر شد و به عنوان یک راهکار موقت، کمک کرد تا دیوار عظیمی برای جداسازی شمال واقعی از مناطق جنوبی ساخته شود.

در سفر سوم، او به بازه زمانی خلق نخستین نایت کینگ می‌رود. در این زمان  «بچه‌های جنگل» به منظور از بین بردن انسان‌ها، نخستین وایت واکر را با فرو کردن شیشه اژدها به سینه‌اش، خلق کردند.

ایده این است که برن در این زمان، در کالبد نخستین وایت واکر می‌رود. او هشدار کلاغ سه‌چشم را که به او گفته بود، اگر بیش از حد در گذشته بماند یا در کالبد کسی برود، ممکن است به دام بیفتد، را جدی نمی‌گیرد.

نتیجه‌اش این می‌شود که او در بدن وایت واکر به دام می‌افتد.این تئوری می‌تواند توضیح بدهد که چرا در آخرین قسمت پخش شده تا حالا، نایت کینگ، اجازه جان به در بردنِ «جان اسنو» را از مهلکه داد: چون هنوز مقدار اندکی از روح «برن» در او باقی مانده بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا