رکورد شکنی ارزش بیت کوین

به گزارش سیناپرس به نقل از آی تی ایران،بیت کوین، با ارزش‌ترین و معتبرترین ارز دیجیتال، از ماه دسامبر سال گذشته تا کنون نوسان‌های حبابی فراوان داشته است. بیت کوین حالا با عبور از مرز 4044 دلار، رکورد تازه‌ای در تاریخ خود ثبت کرده است. این تغییر بدین معنی است که اگر کسی در تاریخ اول ژانویه مبلغ 973 دلار بیت کوین سرمایه گذاری کرده باشد، امروز سود 315 درصدی به سرمایه وی تعلق می‌گیرد که در سال سوددهی 900 درصدی را شامل خواهد شد!

امسال، سال نه چندان جذابی برای کل بخش ارزهای مرزپایه بوده است و موسسات اصلی، تاثیر گذار و بزرگی مانند بانک آمریکا و مایکروسافت، پروتوکول‌های امنیتی جدیدی برای زنجیره بستکی تحت پوشش خود اعمال کردند.

افزایش ارزش بیت کوین با در نظرگرفتن ارزش دیگر ارزهای رمز پایه، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، به خصوص که ارزش ارزهایی مانند Ethereum و Litecoin  نیز اخیرا با کاهش روبرو بوده است.

این تفاوت البته مفید است زیرا نشان می‌دهد که سرمایه گذاران ارزهای مرزپایه، بین سیستم‌های رقابتی مختلف انتخاب‌های دقیق و حساب شده‌ای انجام می‌دهند. وضعیت بیت کوین در هفته‌های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است و نرم افزار Segwit2x نیز قرار است به زودی ارتقا اساسی پیدا کند و اعمال شود.

نرم افزار Segwit2x به بیت کوین کمک می‌کند تا برای معاملات فردی بیشتر کارایی داشته باشد و همچنین برای خدمات ثانویه نیز نوعی پشتیبانی مالی محسوب شود. شکی نیست که میزان زیادی پول کاذب در حال تبدیل شدن به بیت کوین است، اما سرمایه داران بیت کوین نیز قرار نیست پشتیبانی از سرمایه خود را به این آسانی رها کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا