نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

محصولات سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران درسطح جهانی است

دکتر عادل کثیر روز دوشنبه درحاشیه بازدید از سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در گفت وگو با ایرنا با اشاره به پیشرفت ایران درخصوص ساخت دستگاه های نانوتکنولوژی افزود:ارتباط بسیار قوی بین مباحث نظری و عملی دستگاه های نانوتکنولوژی در ایران وجود دارد.

کثیر با اشاره به بازدید دو روزه خود و هیات همراه از این نمایشگاه تصریح کرد:از دستاوردهای دیگر این نمایشگاه در زمینه های آموزشی، پزشکی، دارویی نیز دیدن و شاهد پیشرفت بسیار ملموس در محصولات و دستگاه های آموزشی بودم.

وی گفت:امکان استفاده بسیار زیادی از محصولات و دستگاه هایی که در این نمایشگاه ارائه شده و نیز امکان همکاری علمی بین ایران و عراق وجود دارد.

مشاور وزیر علوم و تکنولوژی عراق تاکید کرد:می توانیم همکاری طولانی مدت بین وزارت علوم و تکنولوژی عراق و وزارت علوم ایران داشته باشیم.

وی تاکید کرد:همچنین معتقدیم به لحاظ محصولات ارائه شده در این نمایشگاه امکان همکاری بسیار زیادی بین وزارت آموزش عالی عراق و وزارت آموزش عالی ایران و نیز وزارت بهداشت عراق و وزارت بهداشت ایران وجود دارد.

سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از روز چهارشنبه تا امروز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل