استارتاپ دموی سلامت و محیط زیست

این رویداد طی شهریورماه امسال در محل دانشگاه صنعتی شریف با حضور سرمایه‌‏گذاران تخصصی این حوزه و استارتاپ‌های حوزه سلامت و محیط زیست بعنوان سرمایه‌پذیران برگزار خواهد شد.

هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودر روی صاحبین ایده و استارتاپ‌­ها با سرمایه­‌گذاران است که در دو بخش عمومی شامل ارائه استارتاپ‌ها و اختصاصی شامل جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ­ها برگزار می­‌شود و استارتاپ‌­ها می‌­توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه­‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ­‌ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و … به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.

یکی از خلأهای زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه‌پذیری از یک طرف و برای سرمایه‌گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

استارت آپ دمو به رویدادی گفته می‌شود که طی آن نسخه‌ای نمایشی از استارتاپ‌ها جهت ارائه به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کنند. این ارائه در جهت جذب سرمایه‌گذاران برای طرح‌های استارت‌آپی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود. همان‌طور که گفته شد استارت‌آپ‌های حوزه سلامت و محیط‌زیست از این نظر دچار خلاء جدی بودند و این رویداد ممکن است به جبران این خلع کمک کند.

 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت اینترنتی مرکز فن بازار ملی ایران به آدرس www.techmart.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 76251231 و 16-66083015 تماس بگیرند.

غزال غضنفری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا