نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جهاددانشگاهی غیرممکن ها را ممکن کرده است

به گزارش سیناپرس،روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، ابوالفضل حسن بیگی افزود: همین روحیه خودباوری، تعهد و تعصب ایرانی و اتکاء به نفس باعث درخشش جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در کشور گردد.
وی اضافه کرد: جهاددانشگاهی توانسته است بسیاری از "نشدها" را به "شد" تبدیل کند و بسیاری از غیر ممکن ها را ممکن کند، و کارها و اموری را که به بن بست رسیده است را به سرانجام می رساند.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بالندگی و پویایی از ویژگی های بازر جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی با تلاش مضاعف نسبت به سایر مراکز علمی و دستگاه ها و ارگان ها، خلاء علمی کشور را پر کرده است و باعث ارتقاء علمی سطح کشور شده است.
حسن بیگی ادامه داد: این نهاد انقلابی برآمده از درون دانشگاه هاست و همواره آرمان های نظام و انقلاب را دنبال کرده است، طی 37 سال گذشته، در تمام سطوح علمی و کاربردی در کشور پیشگام بوده است و به عبارتی هر کاری که امکان پذیر نبوده است را امکان پذیر کرده است و برای هر سوال بی جواب، یک جواب و راهکار مناسب ارائه کردده است.
وی خاطرنشان کرد: در دوره ای که بعد از انقلاب اسلامی، خلاء در کشور مشاهده شد، جهاددانشگاهی به عنوان یک بازوی توانمند و قدرتمند از سوی حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد و همواره به عنوان یک نهاد انقلابی، در راستای آرمان های نظام و انقلاب پیش رفته است.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جهاددانشگاهی در دوران تحریم نیز خدمات و فعالیت های شاخص و کمک های بسیار زیادی به کشور نموده است، در زمان تحریم فروش دکل نفتی به ایران، جوانان و متخصصان جهاددانشگاهی با اتکا به همان نیرو و توان داخلی، توانستند کارهای بسیار بزرگی انجام دهند و با همکاری وزارت نفت، دکل های نفتی ساختند که این خود نشان دهنده وجود روحیه خودباوری و باور به توان ملی و داخلی دراین مجموعه است.
حسن بیگی اظهار داشت: جهاددانشگاهی در بسیاری از عرصه ها سرآمد بوده است و تونسته است اقدامات آکادمیک را به مرحله اجرا و عمل برساند و با نیروهای با انگیزه، فداکار، و جوانان متخصص دستاوردهای زیادی را کسب کرده است.
No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل