برگزاری چهارمین استارتاپ دموی گردشگری

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، چهارمین استارتاپ دمو(Startup Demo) با موضوع گردشگری و با هدف ارائه استارتاپ‌ها و ایده‌های بر‌تر در حوزۀ گردشگری برای جذب سرمایه‌گذار، با حضور 8 استارتاپ برگزیدۀ فن بازار ملی ایران و صنعت‌گران و فعالان حوزه گردشگری در اتاق بازرگانی ایران برگزار شده است.

 

در این برنامه همچنین نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مرکز توسعه ملل، وزارت صنعت و معدن و تجارت، سازمان میراث فرهنگی و مؤسسه گردشگری علم‌وفرهنگ حضور داشته‌اند.

محورهای اصلی این رویداد شامل گردشگری مجازی، گردشگری و تفریح، گردشگری و صنایع‌دستی و گردشگری و اقامت بود.

ایمان مهدیزاده، دبیر چهارمین دموی گردشگری اظهار امیدواری کرد که همکاری دو شرکت بخش خصوصی، یعنی اتاق بازرگانی و فن بازار ملی ایران، منجر به حضور پررنگ‌تر سرمایه‌گذاران در بورس ایده شود.

او یکی از خلأهای بزرگ زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور را نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه دانست و تأکید کرد که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد تا زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه‌پذیری از یک‌طرف و برای سرمایه‌گذاران جهت بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از طرف دیگر فراهم کند.

چهارمین رویداد استارتاپ دمو در دو بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار شد و استارتاپ‌ها این فرصت را پیدا کردند تا طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

چهارمین استارتاپ دمو به عنوان فرصتی برای ارائه استارتاپ‌های حوزه گردشگری سرمایه‌گذاران به همت مرکز فن بازار ملی ایران و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و پارک فناوری پردیس این معاونت در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

 

غزال غضنفری

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا