نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان فستیوال نوآوری‌های صنعت رنگ و رزین اعلام شد

فن بازار ملی ایران با همکاری موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش و شرکت سنجش فناوری خاورمیانه و با حمایت معاونت علمی در نظر دارد فستیوال تخصصی نوآوریهای حوزه صنعت رنگ و پوشش را در مهرماه 1396 برگزار کند.
این فستیوال تخصصی به منظور تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی در 6 محور، و از طریق معامله، جذب سرمایه‌گذار در بازار دارایی فکری با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان این حوزه برگزار می‌‏شود.
محورهای این همایش شامل پوشش‌های سطح از جمله انواع پوشش‌های آلی، پوشش‌های معدنی،آماده سازی سطح، خوردگی، رزین‌ها پیونده‌ها و افزودنی ها، جوهرهای چاپ ،مواد رنگزا از جمله مواد رنگزای موظف و رنگدانه‌های آلی، مواد رنگزای زیستی، طبیعی، مصنوعی، غذایی، دارویی و آرایشی، پلیمرهای خودرنگ، رنگدانه‌ها و مواد رنگزای نساجی، رنگدانه‌ها و مواد معدنی پیشرفته و نانو مواد است.
از دیگر محورهای این رویداد می‌توان به فیزیک رنگ از جمله رنگ و جلوه ظاهری فتونیک، رنگ همانندی، رنگ سنجی، رنگ و محیط زیست از جمله جنبه‌های زیست محیطی صنایع رنگ و پوشش ،رنگ و انرژی‌های نو از جمله کاربرد رنگ در سلول‌های خورشیدی و سایر انرژی‌های تجدید پذیر و نیز هنر رنگ مانند طراحی اشاره کرد.
در این رویداد طرح ها و اختراعات منتخب به سرمایه گذاران و صنعت گران ارائه می‌شود. همچنین جلسات اختصاصی برای امضا قراردادهای مشارکت و سرمایه گذاری امضا خواهد شد و همچنین اختراعات برگزیده از حمایت معاونت علمی با اعطای تسهیلات سرمایه گذاری برخوردار می‌شوند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل