نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جهاددانشگاهی در قبال مسوولیت های سنگین واگذار شده، موفق عمل کرده است

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید رضی موسوی شکوری  گفت: فعالیت ها و تلاش های جهاد دانشگاهی استان در جهت انجام رسالت های سنگینی از قبیل تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی ،ایجاد آمادگی فکری در مکتبی در قشر جوان بخصوص دانشجویان موفق بوده است. 
 
وی با بیان اینکه حمایت های مقام معظم رهبری بر خواسته از وظایف و رسالت هایی است که بر عهده این نهاد دانشگاهی انقلابی گذاشته شده است گفت: تبليغ و ترويج فرهنگ و هنر اسلامي و برنامه ريزي فرهنگي و تربيتي و ايجاد آمادگي فكري و مكتبي در قشر جوان بخصوص دانشجويان به منظور مقابله با غرب زدگي و انحرافات در چارچوب سياستهاي فرهنگي كشور ،ايجاد تشكيلات مناسب به منظور تأليف ، ترجمه و انتشار كتب از جمله اهدافی است که باید جهاد نهایت تلاش و جدیت را بکار ببرد تا بتوانند این رسالت های سنگین انقلابی را عملی سازند. 
 
امام جمعه خوی گفت: با توجه به رسالت های و وظایف سنگینی که بر عهده جهاد دانشگاهی است نقش سرنوشت سازی در جامعه می تواند ایفا بکندکه  خوشبختانه در میان قشر دانشگاهی ،نخبگان ،تصمیم گیران و تصمیم سازان جامعه موفق عمل کرده است. 
 
وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی فعالیت های قابل قبولی را ارائه کرده است اما جهاد دانشگاهی و سایر مراکز آموزش عالی به ویژه آنهایی که رسالت های انقلابی بر عهده دارند باید انتظارات مقام معظم رهبری را بیش از این فراهم سازند. 
 
حجت الاسلام شکوری تصریح کرد: با توجه به وظایف سنگینی که بر عهده جهاد دانشگاهی است می تواند در رشد و توسعه کشور نقش سرنوشت سازی ایفا بکند اما به شرط اینکه سایر مراکز مرتبط به ویژه مراکز دولتی و مراکز عالی همکاری لازم را داشته باشند و بودجه مورد نیاز را در اختیار آنان قرار بدهند . 
 
امام جمعه خوی اظهار کرد: با توجه به رسالت های سنگینی که در بعد پژوهش ،آموزش ،اشتغال و موضوعات فرهنگی بر عهده جهاد دانشگاهی می باشد و با در نظر گرفتن عملکرد قابل قبول جهاد دانشگاهی در طول سالین متمادی می تواند در ارتباط با اقتصاد مقاومتی نیز بصورت جدی و سرنوشت ساز فعالیت بکند به شرط اینکه در دولتمردان اراده لازم برای بهره گیری از ظرفیت جهاد دانشگاهی وجود داشته باشد .
No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل