نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مجلس آماده حمایت قانونی از واحدهای فناور از جمله جهاددانشگاهی است

به گزارش سیناپرس به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی، کاظمی با تأکید بر اینکه اساسی‌ترین مشکل کشور نداشتن آمایش سرزمینی است، گفت: جهاددانشگاهی براساس آمایش سرزمینی اقدامات پژوهشی و فرهنگی انجام دهد.
وی اظهار کرد: اگر جهاددانشگاهی بتواند به آمایش سرزمینی توجه کند و مسائل تحقیقاتی خود را براساس پتانسیل‌ها و توانمندی هر استان انجام دهد، نتیجه بهتری خواهد گرفت.
کاظمی درباره حمایت از واحدهای فناور از جمله جهاددانشگاهی، تصریح کرد: در مجلس آمادگی حمایت قانونی از این نهاد وجود دارد و از طرفی دولت باید از نظر منابع مالی توجه ویژه‌ای داشته باشد.
وی با بیان اینکه اساس موفقیت در اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی است، یادآور شد: تجهیز علم و دانش نیاز به منابع مالی دارد و اولویت دولت باید توجه به منابع مالی واحدهای فناور از جمله جهاددانشگاهی باشد.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران براساس کارهای جهادی پیش برده شده است، عنوان کرد: اگر مسائل اجرایی بخش کشاورزی و صنعتی را جهادی پیش نمی‌بردیم به طور قطع پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروزی را نداشتیم.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ جهادی نشأت گرفته از روحیه ایثار، تعهد و خدمت صادقانه بوده و هر آنچه در مسائل مختلف از جمله مباحث علمی داریم، حاصل داشتن این روحیه است.
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به حفظ روحیه جهادی در کشور، بیان کرد: باید این روحیه حفظ شود تا بتوانیم اهداف انقلاب را پیش ببریم.
No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل