نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

صیانت از ارزش‌ها و تعهد به توسعه؛ سرلوحه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی

به گزارش سیناپرس به نقل از  روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، دکتر منصور تاجری امروز، ۱۳ مردادماه در آستانه فرارسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، گفت: ۱۶ مردادماه، سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی است؛ نهادی انقلابی که به فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی ایجاد و منشأ خدمات ارزشمندی برای جامعه شد.
رییس جهاد دانشگاهی استان ادامه داد: جهاد دانشگاهی دارای سه ساحت اعتقادی، رفتاری و عقلانی است و صیانت از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تعهد به توسعه و پیشرفت کشور و پایبندی به اخلاق را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.
وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی نهادی است انقلابی با هویت اسلامی و برخوردار از منابع انسانی متعهد و کارآمد، الهام بخش و مؤثر در علم، فن اوری و فرهنگ با تعامل سازنده در عرصه ملی و بین‌المللی.
تاجری ضمن تبیین فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد دانشگاهی خطاب به نمازگزاران جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهاد دانشگاهی می‌فرماید: جهاد دانشگاهی ستون انقلاب اسلامی است و در جایی دیگر آن را مایه امید نظام معرفی می‌فرمایند. 
این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر انقلاب جهاد دانشگاهی را مولود انقلاب اسلامی و از جنبش‌های اصلی انقلاب می‌دانند، افزود: حمایت‌های همه جانبه مقام معظم رهبری از این نهاد، سرمایه ای گرانسنگ برای این نهاد انقلابی محسوب می‌شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل