نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ورود مؤثر جهاد دانشگاهي به موضوع گردشگري و انجام طرح‌هاي پژوهشی جديد

به گزارش روابط عمومي جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري، دکترعلي کاظمي، نمايندۀ مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي گفت: جهاد دانشگاهي نهادي برخاسته از نظام اسلامي است و با تعامل سازنده و بيشتر با ساير ارگان‌ها مسير بالندگي را با سرعت دوچندان طي خواهد کرد.
عضو کميسيون برنامه، بودجه و ديوان محاسبات مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه در زمان دانشجويي در جهاد دانشگاهي فعاليت داشته است، تصريح کرد: تمام تلاش و آمادگي براي حمايت از اين نهاد وجود دارد.
علي کاظمي باباحيدري با اشاره به سي و هفتمين سالروز تاسيس جهاد دانشگاهي و تبريک به مناسبت اين روز، اظهار کرد: اين نهاد پس از پيروزي انقلاب بر اساس نياز آن زمان و به فرمان امام راحل تشکيل شد.
رئيس مجمع نمايندگان استان افزود: جهاد دانشگاهي در تمام زمينه‌هاي فرهنگي، آموزش، علم و فناوري نقش موثري ايفا کرده است و همواره بدون حاشيه و بر اساس اهداف و اساسنامه خود حرکت کرده است.
دکتر کاظمي،  اقدامات جهاد دانشگاهي در سلول‌هاي بنيادين، فعاليت‌هاي تحقيقاتي ، فرهنگي و آموزش‌هاي کوتاه مدت را مطلوب ارزيابي کرد.
عضو فراکسيون نفت و نيرو مجلس با اشاره به اينکه فعاليت‌هاي جهاد دانشگاهي گسترده است و بايستي بر اساس آمايش سرزميني هر استان در عرصه‌هاي مختلف ورود کند، ادامه داد: در چهارمحال و بختياري در زمينه گياهان دارويي پتانسيل تحقيقات، کاشت و صنايع تبديلي فراهم است.
وي صنعت گردشگري و آموزش آن، هتلينگ، صنايع دستي همانند بافت فرش به عنوان هنر کهن و اقتصادي استان را از ماموريت‌هايي برشمرد که مي‌تواند پيشرفت چهارمحال و بختياري را شتاب بخشد.
رئيس مجمع نمايندگان استان در پايان خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهي نهادي برخاسته از نظام اسلامي است و با تعامل سازنده و بيشتر با ساير دستگاه‌هاي اجرايي مسير بالندگي را با سرعت بيش از پيش طي خواهد کرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل