نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پژوهش های جهاددانشگاهی می‌تواند در توسعه استان نقش آفرین باشد

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، علی احمدی زاده، با اشاره به پتانسیل‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: این نهاد انقلابی با برخورداری از ظرفیت‌های آموزشی گسترده قادر به ارایه خدمات آموزشی به جامعه و تامین نیازهای آموزشی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در سطح استان است.
سرپرست جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزاری دوره‌های آموزشی مختص کارکنان دولت را از جمله خدمات آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی دانست و عنوان کرد: توجه ویژه به این دوره‌های آموزشی و حمایت و بهره مندی مسوولان از این ظرفیت جهاددانشگاهی می‌تواند زمینه رشد کارکنان متخصص و کارآمد را در تمامی ادارات استان فراهم کند. 
وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه پژوهش و تحقیق در راستای توسعه استان، افزود: حوزه پژوهش جهاددانشگاهی می‌تواند با گسترش طرح‌های کاربردی و نیمه صنعتی از طریق پیوند با دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی و تحقیقاتی به منظور به کارگیری نتایج پژوهش، گامی موثر در راستای توسعه هرچه بیشتر استان بوشهر بردارد. 
احمدی زاده اعلام کرد: تحقق این مهم مستلزم حمایت و اعتماد بیش از پیش مسوولان استانی به حوزه پژوهش جهاددانشگاهی بوشهر است. 
وی در پایان سخنان خود، خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا را از زیر مجموعه‌های شاخص حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی معرفی کرد و یادآور شد: با راه اندازی این خبرگزاری‌‍‌ها می‌توان در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم و توسعه استان نقش بسزایی ایفا کرد. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل