ایرانی ها تپسی را می شناسید؟

به گزارش سیناپرس به نقل از ایران استارت آپ،سودای موفقیت این کمپانی بزرگ باعث تحریک شرکتها و سرمایه گذاران ایرانی و غیر ایرانی در ایران شده و در حال حاضر دو شرکت Tap30و شرکت Snnap و به زودی یک شرکت جدید دیگر در حال فعالیت در این عرصه می باشند .

 

 

IMG_4168 (1)

هومن دمیرچی که خود موسس Snapp یا همان تاکسی یاب قدیم بوده است در حال حاضر یکی از مدیران Tap30 می باشد و شباهت رابط کاربری و روال کاری این دو اپلیکیشن حکایت از مدیریت هومن دمیرچی در در گذشته Snapp دارد . در حال حاضر Tap30.ir برای کسب اعتبار اولیه ، پیدا کردن راننده های بیشتر و همچنین افزایش مشتریان خود از خدماتی چون سفر اول رایگان ، در نظر گرفتن تخفیف برای مسافر در سفر اول و همچنین نبود کمیسیون در ۲۰ سفر اول برای راننده ها نیز بهره می برد .

سرویسهای آنلاین از این قبیل تاثیر مثبتی روی کاهش ترافیک و آلودگی هوا خواهند داشت و موفقیت تضمین شده سرویسهایی چون Uber , lyft و یا حتی Didi در بازار اشباع آمریکا سبب ساز موفقیت نمونه های بومی خواهد بود . هر چند در حال حاضر اکثریت رانندگان tap30 از نبود مسافر در مقصد سفر قبلی گلایه مند هستند اما باید منتظر ماند تا فرهنگ استفاده از این سرویسها در سراسر جامعه پدیدار شود .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا