قسمت های پخش نشده بازی تاج و تخت به سرقت رفت

روز یکشبه هفته جاری، ایمیلی از یک گروه ناشناس با این مضمون "HBO درحال سقوط"  برای خبرنگاران ارسال شد. در این ایمیل عنوان شده بود: شما بسیار خوش شانس هستید که می توانید به عنوان نخستین گروه، این اطلاعات را دانلود کنید.

یکی از هکرها با هویت آقای اسمیت (Mr. Smith) با ارسال ایمیلی به وایرد (WIRED) تأکید کرد: با موفقیت، سایت HBO را مورد حمله قرار داده و فایل های مهم، قسمت های پخش نشده سریال ها و (متن) فیلمنامه ها را سرقت کردیم.

به گفته این هکر، اپیزودهای کامل فصل جدید بازی تاج و تخت، چندین فیلم و سریال و اطلاعات کاملی در مورد کارمندان و مسائل داخلی شبکه HBO مورد سرقت قرار گرفته اند.

(سریال بازی تاج و تخت – تصویر: HBO)

ریچارد پلپر، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره HBO ضمن تأیید این خبر گفت: در این حمله هکری، برخی از اطلاعات محرمانه شرکت، از جمله برخی از برنامه های ما به سرقت رفته اند.

علاوه بر بازی تاج و تخت، قسمت های پخش نشده سریال های Ballers، Insecure، Barry و Room 104 نیز توسط هکرها مورد سرقت قرار گرفته و احتمالا طی چند روز آینده به صورت آنلاین منتشر خواهند شد.  

این خبر بار دیگر، دو حمله هکری به سایت سونی در سال 2014 و نتفلیکس (Netflix) در سال 2017 – انتشار فصل پنجم سریال Orange Is the New Black – را در ذهن ها تداعی کرد.

 

مترجم: معصومه سوهانی

منبع: wired

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا