نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جهاددانشگاهی در حوزه فناوری کارهای بزرگی انجام داده است

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، علی اکبر اختری اظهار کرد: شاید جهاددانشگاهی نتوانسته باشد در زمینه توسعه علمی به معنای تولید مقالات خیلی نقش آفرینی کرده باشد، اما انصافا در زمینه توسعه فناوری و نوآوری کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام داده است.
وی ادامه داد: در طول یکی دو سال اخیر نیز مجموعه جهاددانشگاهی چه در سطح کشور و چه در سطح استان کرمانشاه دستاوردهای ارزشمندی در حوزه نوآوری و فناوری داشته است. 
رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه هم اکنون با سازمان جهاددانشگاهی استان همکاری بسیار تنگاتنگی دارد که از این همکاری بسیار رضایت داریم. 
اختری تصریح کرد: تصورم این است جهاددانشگاهی باید مقداری در تعیین رسالت اصلی و مسیر حرکت خود تغییراتی ایجاد کند و بیش از هرچیز به سمت توسعه فناوری و نوآوری حرکت کند. 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایده های بسیار زیادی در میان جوانان و دانشجویان استان وجود دارد که مرکزی برای ارایه این ایده ها در سطح دانشگاه ها دیده نمی شود، اما اگر جهاددانشگاهی این ماموریت را بر عهده گیرد و به بارورکردن ایده های جوانان کمک کند، قطعا در مسیر توسعه استان و کشور گام های بزرگی برداشته خواهد شد. 
رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهارکرد: همچنین جهاددانشگاهی ظرفیت بسیار بالایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد شرکت های دانش بنیان دارد که نیاز است این بخش از فعالیت های خود را نیز توسعه دهد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل