نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جهاددانشگاهي سنگري مهم براي حفظ، تقويت و توسعه علم و فناوري در کشور

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، اردشير نوريان، با اشاره به اينکه جهاددانشگاهي در کشور نمادي از سعي و خدمت صادقانه است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به معناي تلاش بيشتر و مضاعف است و فعاليت جهادي منشا آباداني و پيشرفت در کشور شده است.
وي افزود: انقلاب شکوهمند اسلامي ايران با هدف ايجاد ساختار و نظمي نوين در تمام ابعاد سياسي، فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و علمي شکل گرفت و جهاددانشگاهي نيز به دنبال آرمان‌ها و اهداف بزرگ بنيان‌گذار انقلاب اسلامي که همواره به دنبال پايه‌گذاري حرکت‌هاي جديد بود، تأسيس شد.
 نوريان تصريح کرد: جهاددانشگاهي مي‌تواند مکتب پيشرو ايراني در قلمرو علمي و آموزشي تلقي شده و با رصد نيازهاي جامعه ايراني به ويژه در حوزه‌هايي چون ارتباط صنعت و دانشگاه، پيوند بازار کار با مراکز علمي و دانشگاهي و پاسخگويي به خواسته‌هاي فضاي کسب و کار با آموزش مهارت‌هاي نوين، گام بزرگي را به‌منظور ارتقاء سطح مهارت‌ها و تخصص‌هاي عملي و در نهايت اشتغال‌زايي نسل جوان بردارد.
 وي با اشاره به اينکه جهاددانشگاهي سنگري مهم براي حفظ، تقويت و توسعه علم و فناوري در کشور بوده است، بيان کرد: خدمت رساني به مردم در مرکز آموزش عالي جهاددانشگاهي در مسير پيشرفت کشور رو به عزت و کرامت حرکت کرده است.
نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: به برکت تلاش‌هاي صورت گرفته در جهاددانشگاهي گام‌هاي مهمي براي حل مشکلات کشور در حوزه‌هاي مختلف برداشته شده است.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: مجموعه فعاليت‌هاي صورت گرفته در جهاد دانشگاهي به ويژه در حوزه توليد علم و درمان نازايي و … در سطح کشور بسيار مهم و ارزنده است.
وي با اشاره به اينکه جهاددانشگاهي در عرصه‌هايي که تلاش جهادي کم رنگ بود، ورود پيدا کرده است، اضافه کرد: اين نهاد سعي کرده با مراقبت از فضاي فرهنگي، فرهنگ جهادي را حاکم کند و به دليل اينکه فضاي کار در جهاددانشگاهي با ديگر فضاهاي اداري متفاوت است و بايستي جهادگران مراقبت بيشتري در انجام امور کاري خود داشته باشند.
اين نماينده مجلس اظهار کرد: موفقيت و فعاليت در زمينه‌هاي تحقيقاتي و علمي جهاددانشگاهي را از ساير نهادهاي انقلابي متمايز کرده است.
وي رمز ماندگاري جهاددانشگاهي را انجام کارهاي متعدد پژوهشي و علمي دانست و گفت: سرمايه گذاري براي آينده علمي و تحقيقاتي ايران در سطوح بين المللي، در راستاي نيازهاي کشور است که موجب ماندگاري جهاددانشگاهي مي‌شود.
 
 
No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل