مراسم اهدای جایزه بنیاد بین المللی آموزش های محیط زیستی برگزارمی شود

به گزارش ایرنا، هادی بهرامی روز شنبه در مراسم اهدای اولین گواهینامه و پرچم بین المللی مدارس محیط زیستی تحت پوشش بنیاد بین المللی آموزش های محیط زیستی (FEE) در ایران افزود: معلمان و دانش آموزانی که در خصوص ارتقای سطح محیط زیست تلاش کنند، جایزه FEE به آنان تعلق خواهد گرفت و از این پس جزو برنامه های همه ساله بنیاد خواهد بود.

وی اظهار کرد:بنیاد بین المللی آموزش های محیط زیستی با عضویت چهار کشور فعالیت خود را آغاز کرد و امروز 70 کشور توسعه یافته و در حال توسعه عضو این بنیاد هستند و طرح مدارس محیط زیستی در 52 کشور با عضویت 40 میلیون دانش آموز در حال اجرا است.

بهرامی با بیان اینکه طرح مدارس محیط زیستی در ایران نیز آغاز شده است گفت:بنابر اعلام ناظران FEE مدارس محیط زیستی ایران یکی از بهترین مدارس سبز هستند.

وی افزود:بنیاد بین المللی آموزش های محیط زیستی (FEE) در ایران یک سال زودتر از زمان تعیین شده به عضویت دائمی این بنیاد درآمده است که این نشاندهنده حرکت این بنیاد در مسیر صحیح است.

وی تاکید کرد:امروزه موضوع محیط زیست یک مساله لوکس نیست بلکه به یک دغدغه و ضرورت تبدیل شده است که باید برای حفاظت از آن تلاش کنیم.

بهرامی به دیگر برنامه های FEE در ایران اشاره کرد و گفت: قرار است تا پایان سالجاری 4 دفتر در نقاط مختلف کشور با همکاری سازمان های مردم نهاد راه اندازی شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا