نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جهاددانشگاهی می تواند زمینه‌ساز اشتغال پایدار در کشور شود

به گزارش  سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، فرماندار خمین در آستانه فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه اساس تشکیل این نهاد بر پایه علم و فناوری است، افزود: با توجه به منویات مقام‌معظم‌رهبری در خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، جهاد انشگاهی به عنوان بزرگترین مجموعه و نهاد علمی و پژوهشی کشور از ظرفیت بالایی برای استفاده از اندیشه‌های کاربردی در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی برخوردار است.
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی در عملیاتی کردن مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در عرصه ملی می‌تواند تاثیر مطلوبی در زندگی مردم و اقتصاد کشور داشته باشد.
فرماندار خمین افزود: با گسترش فعالیت‌های جهاددانشگاهی در عرصه‌های گوناگون و استفاده از روش‌های علمی در اقتصاد کشور روحیه امید به جامعه تزریق می‌شود و مسیر توسعه نظام اسلامی هموارتر خواهد شد.
وی بیان کرد: حضور افراد نخبه، توانمند، کارآمد و تلاشگر با روحیه جهادی در این مجموعه علمی و پژوهشی کشور نقش بسزایی در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی خصوصا در حوزه فناوری های نوین خواهد داشت.
وی در خصوص توجه جهاددانشگاهی به مزیت‌های استانی در راستای انجام اقدامات پژوهشی، فرهنگی و آموزشی برای رشد و توسعه کشور نیز گفت: استان مرکزی به عنوان یک استان کشاورزی و صنعتی کشور کانون توجه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بوده و اقدامات پژوهشی، فرهنگی و آموزشی این نهاد علمی می‌تواند بسترساز بهره مندی از ظرفیت‌های پنهان و آشکار در جای‌جای استان باشد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل