پژوهش‌های جهاددانشگاهی در خاورمیانه بی نظیر است

به گزارش سیناپرس،حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده  مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی جهاددانشگاهی ،  گفت: جهاد دانشگاهی از ابتدای تأسیس تاکنون در حوزه‌های مختلف به ویژه آموزش و پژوهش منشاء خدمات بسیاری بوده است.
وی اظهار کرد: در سطح ملی بسیاری از تحقیقات و پژوهش‌هایی که جهاد دانشگاهی انجام داده در خاورمیانه بی‌نظیر است و توانسته بسیاری از گره‌های علمی و پژوهشی بسیاری را بگشاید که افتخار آفرین و ستودنی است.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز خدمات جهاد دانشگاهی مشهود بوده که در فعالیت‌های دو خبرگزاری دانشجویان(ایسنا) و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تجلی یافته است.
حجت المسلمین عبادی با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری‌های جهاد دانشگاهی، ادامه داد: خبرگزاری قرآنی ایکنا می‌تواند نقش مهم و مؤثری در ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه ایفا کند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در فعالیت‌های خود می تواند از ظرفیت‌های استانی بهره ببرد، یادآور شد: یکی از ظرفیت‌های مهم خراسان‌جنوبی بحث گیاهان دارویی است که مدنظر جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی قرار گرفته است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا