نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پژوهش‌های جهاددانشگاهی در خاورمیانه بی نظیر است

به گزارش سیناپرس،حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده  مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی جهاددانشگاهی ،  گفت: جهاد دانشگاهی از ابتدای تأسیس تاکنون در حوزه‌های مختلف به ویژه آموزش و پژوهش منشاء خدمات بسیاری بوده است.
وی اظهار کرد: در سطح ملی بسیاری از تحقیقات و پژوهش‌هایی که جهاد دانشگاهی انجام داده در خاورمیانه بی‌نظیر است و توانسته بسیاری از گره‌های علمی و پژوهشی بسیاری را بگشاید که افتخار آفرین و ستودنی است.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز خدمات جهاد دانشگاهی مشهود بوده که در فعالیت‌های دو خبرگزاری دانشجویان(ایسنا) و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تجلی یافته است.
حجت المسلمین عبادی با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری‌های جهاد دانشگاهی، ادامه داد: خبرگزاری قرآنی ایکنا می‌تواند نقش مهم و مؤثری در ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه ایفا کند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در فعالیت‌های خود می تواند از ظرفیت‌های استانی بهره ببرد، یادآور شد: یکی از ظرفیت‌های مهم خراسان‌جنوبی بحث گیاهان دارویی است که مدنظر جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی قرار گرفته است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل