نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان ارسال مقاله به کنگره بین المللی بیماری های عفونی کودکان ، برزیل

سینا پرس : نهمین کنگره بین المللی انجمن جهانی بیماری های عفونی کودکان 2015 با عنوان کامل 9th World Congress of the World Society for Pediatric Infectious diseases   در روزهای هجدهم تا بیست و یکم نوامبر سال 2015 برابر با بیست و هفتم تا سی ام آبان ماه سال 1394 به مدت چهار روز در شهر ریو دو ژانیرو ،در کشور برزیل برگزار خواهد شد .

هدف از برگزاری این کنفرانس کشف راه حل های جدید برای درمان بیماری های عفونی کودکان است تا از این راه به سلامت کودکان در سطح جهانی کمک شود و پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، پزشکان کودک و متخصصان و کارشناسان بیماری های عفونی بتوانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آیند و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

عناوین و مباحثی که در این کنفرانس مطرح خواهند شد ، عبارت اند از :

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را توسط فرم ارسال مقاله که به صورت اتوماتیک به آدرس الکترونیکی کنفرانس متصل می شود ، ارسال کنند و در صورت پذیرش خلاصه مقاله می توانند نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ دهم ژوئن سال 2015 برابر با بیستم خرداد ماه سال 1394 اعلام شده است .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://wspid.kenes.com/  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل