نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تعریف مدل جدیدی برای بازاریابی عمران و ساختمان

دومین نشست تخصصی بهره برداری از فناوري‌هاي داخلي در حوزه عمران و ساختمان با حضور حدود ۵۰ شرکت دانش بنیان و فناور فعال در حوزه عمران و ساختمان و همچنین تعدادی از سرمایه گذاران و هلدینگ های عمرانی و فعالان بخش مسکن در محل پارك فناوري پرديس آغاز شد .

در این رویداد بیش از ۱۰۰ محصول فناورانه در قالب اولین کتاب تخصصی بازاریابی دانش بنیان به مشتریان بالقوه معرفی شد. در ابتدای این رویداد علاوه بر معرفی پارک و مرکز فن بازار ملی ایران مهندس اکبر قنبرپور توضیحاتی از اهداف این نشست را ارائه کرد.

وی گفت: ماموریت اصلی فن بازار ملی ایران توسعه بازار فناوری و رونق مبادلات و انتقال فناوری است که برای انجام این ماموریت برگزاری چنین رویدادهایی یکی از شیوه های کارآمد است.

قنبرپور تصریح کرد: این رویداد با هدف بهره برداری از فناوری های داخلی در صنایع عمران و ساختمان و همچنین بازاریابی و توسعه بازار برای محصولات دانش بنیان در این صنعت طراحی و تدوین شده است.

قنبرپور در خصوص مسیر تازه ای که برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان آغاز کرده اند گفت: محصولات B2B که 55درصد از محصولات دانش بنیان کل کشور را دربرمیگیرند مشتریان خصوصی و بازارهای بزرگی دارند پیش بینی ما این است که در یک برنامه دو ساله هزار محصول دانش بنیان از طریق کارگزاران و برگزاری چنین رویدادهایی به بازار وارد کنیم و مدل جدیدی برای بازاریابی محصولات دانش بنیان تعریف شده که این برنامه قدم اول برای رسیدن به این مهم است.

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران تصریح کرد: در این حوزه ما با کمک شرکت ژرفا پژوهان به عنوان کارگزار مرکز فن بازار ملی ایران، یک سبد تخصصی را در حوزه عمران و ساختمان ایجاد کردیم که بیش از 100محصول دانش بنیان در این سبد قابل عرضه است و مسئولیت بازاریابی این محصولات به عهده کارگزار است.

وی در آخر اظهار امیدواری کرد تا شاهد مذاکرات خوب و نتیجه بخشی در زمینه عرضه و تقاضای محصولات حوزه عمران و ساختمان باشیم.

نمایشگاه محصولات در بخش بعدی این برنامه برای بازدید و مذاکره در معرض نمایش بود، همچنین پس از بازدید از نمایشگاه 20قرار مذاکرات B2B بین سرمایه گذاران و تولیدکنندگان هماهنگ شده که پس از برگزاری، نتایج حاصل شده اعلام خواهد شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل