راه حلی برای مشکل تنفر مردان از خرید

به گزارش سیناپرس از مهر و به نقل از پی سی مگ، یک مرکز خرید در چین ابتکار عمل جالبی را به اجرا درآورده تا شوهرانی که مجبور به همراهی زنانشان در این مراکز هستند و از خرید لذت نمی برند هم به شیوه ای سرگرم شوند.

این مرکز خرید محفظه های بزرگی به نام ذخیره ساز شوهر یا husband storage در برخی طبقات خود نصب کرده که مشابه با کابین های شیشه ای هستند. در این کابینها یک صندلی راحت و امکان دسترسی و اجرای بازی های ویدئویی محبوب دهه ۹۰ میلادی در نظر گرفته شده است.

استفاده از این کابین ها رایگان است، ولی قرار است افرادی که تمایل به اجرای بازی های مذکور بر روی گوشی های هوشمند خود داشته باشند، مبالغی را به این منظور پرداخت کنند.

اگر چه کابین های یاد شده مدت محدودی است در این مرکز خرید نصب شده اند، اما استقبال از آنها بسیار خوب بوده و تنها مشکل آنها عدم نصب سیستم تهویه مطبوع است که باعث عرق کردن کاربران می شود.

برخی کاربران هم پیشنهاد کرده اند امکان خرید تنقلات و نوشیدنی به این کابین ها اضافه شود تا افراد در حین اجرای بازی های ویدئویی فرصت خوردن و آشامیدن هم داشته باشند.

نصب این کابین های خاص در چین به بحث هایی در شبکه های اجتماعی این کشور دامن زده است. موافقان می گویند این کار باعث می شود مردان همسران خود را تا مراکز خرید همراهی کنند. ولی مخالفان می گویند اگر قرار باشد مردان در این مراکز خرید به جای حضور در کنار همسران خودشان را در یک کابین حبس کنند، چه فایده ای دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا